FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Spørgsmål ang annulering af væddemål

• 01
    kenned172
    den 25 januari 2012 22:57

Hej.
    Jeg sad og live-bettede på barca-real her til aften.
    Jeg sætter så 150 kr på barca -1.5, så får jeg en fejl, og de skriver at jeg skal kigge i min historik. Nå, så gør jeg da lige det. Der er ingenting. Så prøver jeg igen, for samme beløb. Det samme sker igen, og jeg tjekker igen historikken, ingenting. Så prøver jeg da lige 3. gang, og så sker det altså IGEN.
    Bookmakeren har dog valgt at trække pengene fra min konto, dog refunderer de 150 kr. Så skrev jeg lige til dem på chatten, og fik forklaret at det skulle igennem deres tekniske afdeling, så de kunne refundere mine penge. Jeg tænker så, nå okay, så må jeg jo bare prøve igen. Så laver Barca så lige deres første mål, så oddset falder jo selvfølgelig drastisk.

Mit spørgsmål er, har jeg nogen form for krav på at de væddemål som de HAR trukket penge for, kan blive godkendt selvom de påstår det modsatte?

Mvh Kennet.

• Svara
  • 02
    kenned172
    den 25 januari 2012 23:08

Det her er hvad de selv skriver
    LIVE BETTING

"Bookmaker" forbeholder sig retten til at erklære væddemål ugyldige, hvis de blev placeret med en forkert pris grundet forsinkelse i live-dækningen af en begivenhed, og hvor et hold har opnået en betydelig fordel. Vi forbeholder os også retten til at suspendere væddemål i løbet af en begivenhed grundet mislykkede transmissioner eller andre tekniske problemer, eller hvis der er mistanke om bedrageri. Fristen for at placere væddemål varierer mellem forskellige begivenheder. Vi tolererer ikke bevidste og gentagene hændelser af for sent placerede væddemål. Dette vil blive betragtet som bedrageri, og vi vil handle derefter. Vi tager ikke ansvar for taste-, overførsels- og/eller vurderingsfejl. Vi forbeholder os retten til at rette tydelige fejl i odds og/eller afgørelsen af væddemålsresultater selv efter begivenheden, eller erklære berørte væddemål ugyldige. Betsson tager intet ansvar for nøjagtigheden af liveresultater, statistikker eller anden information/data, vi fremsætter for live betting.

• Svara