FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Pinnaclesports??

• 01
    kringo
    den 17 maj 2011 13:58

Hejsa!
    Jeg har oprettet en bruger på pinnaclesports, og synes ikke at kunne finde ud af at multi-bette, eller med andre ord sætte flere kampe på én kupon. Nogen der kan hjælpe? :-)

• Svara
    • 02
      Larsen
      den 17 maj 2011 14:06

Hej kringo!

Når du er logget ind kan du, lige under hvor der står "BETTING MENU", finde tre blå felter. I det midterste står der "PARLAY/ACCUMULATORS", og det her du skal ind, hvis du vil multibette.

/Larsen

• Svara
    • 03
      cbll
      den 17 maj 2011 14:14

De tilbyder langt fra kombinationsmuligheder på alle ligaer. Og der er mange restriktioner, hvis det er tilladt.

• Svara
    • 04
      Tippo
      den 17 maj 2011 17:15

Det er da dejligt med en bookmaker, der sammen med nogle af markedets højeste odds også viser vejen til, hvordan man nemmere laver overskud ;)

Singler, singler, singler...

• Svara
      • 05
        kringo
        den 19 maj 2011 14:12

Jeg synes bare, at man hører _meget_ ofte om nogle der har lavet et multibet og vundet omkring 20.000.. I min verden virker det som overskudsforretning, men er det singler og tålmodighed der er vejen frem? :)

• Svara
        • 06
          Bosse30
          den 19 maj 2011 14:26

Ja desværre. Ingen genveje. Du hører helt sikkert om folk, der vinder 20.000,- på et multibet, men de samme fortæller næppe om alle de gange de taber.

• Svara
        • 07
          MartinVP
          den 19 maj 2011 15:15

kringo, hvis du ikke allerede har læst "Spilskolen", så vil jeg anbefale dig at gøre det. Her står meget nyttig information - specielt hvis man er relativt ny i gamet.
          http://www.spilxperten.com/nyheder/Spilskolen-Lektion-1-Hvordan-kommer-jeg-i-gang-med-at-oddse-4020/bb6638fc-8111-4d99-97e7-9332a2f464cc_side_3.aspx

Der er i alt 10 lektioner, og den første har jeg linket til. Resten kan findes under "Nyheder" på side 1-3.

• Svara
          • 08
            kringo
            den 31 maj 2011 02:01

Har læst dem alle med stor engagement, men må ærligt indrømme at få af tingene er ved at sive ud af hovedet ;-)

• Svara