FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bookmaker med nem udbetaling ?

• 01
    Oddser
    den 15 december 2011 15:27

Jeg leder efter en bookmaker side hvor det er enkelt at udbetale penge til sin egen bankkonto nemt uden at skulle lave bruger inde på f.eks Neteller.
    Jeg bruger for tiden Unibet men synes det er lidt besværligt at sætte sine penge ind på sin konto da jeg ik har styr på sådan noget.

Inde på danskespil.dk er det meget enkelt, der går pengene ind på din konto uden at skulle til at oprette brugere andre stedet. Men danskespil er ikke ligefrem det bedste sted at oddse. Så mit spørgsmål er faktisk bare om i kendte en bookmaker der har en nem udbetaling som Danske spil.

Har mastercard/danske bank hvis det gør en forskel.

På forhånd tak for jeres svar.

• Svara
    • 02
      christianbc
      den 15 december 2011 15:40

Bet365 tager stadig i mod MasterCard og Visa både ud og ind.

Let og overskuelig side, samt den bedste live service.

• Svara
      • 03
        Oddser
        den 15 december 2011 15:43

Tak for det hurtige svar.

Skal man skrive BIC (SWIFT ID) og IBAN som man skal hos Unibet?
        Hvis man skal er det vel bare at gå ned i banken og spørge efter det.

• Svara
      • 04
        christianbc
        den 15 december 2011 15:53

Nej, det kører automatisk over dine respektive kort.

• Svara
    • 05
      LouisLepke
      den 15 december 2011 15:57

@ Oddser,

ang. BIC og IBAN er det heller ikke noget de bruger hos danbook. Du skal bare udbetale til en konto i dit eget navn.

Udbetalte også fra Unibet forleden og synes godt nok også at det var upraktisk og langsomt.

• Svara
    • 06
      cbll
      den 15 december 2011 18:56

Nem udbetaling skal desværre krydses fra tipper-ordbogen efter d. 1 januar 2012.. ALLE penge skal gå fra bank til bookie, og tilbage igen - bliver ikke muligt at bruge MB som online bank til at styre sine finanser.

Ergo er man låst til max at have 20,000kr transaktioner - frem og tilbage!!, på 2 uger. Ellers går ens konto i sort - har oplevet det før jeg brugte MB..

Ganske enkelt en skandale.

• Svara
      • 07
        christianbc
        den 15 december 2011 19:09

Det er mega vitalt! Jeg har jo dage hvor man omsætter for mere end det der.

Men mon ikke der findes en lettere løsning når det nærmer sig, bookmakerne kan heller ikke have interesse i dette.

• Svara
      • 08
        cbll
        den 15 december 2011 19:20

Jeg ved ikke, om man kan lave en aftale med sin bank. I sin tid blev jeg af nød til at oprette en moneybookers(nu skrill) konto, for at komme dette problem til livs. Jeg blev dog fantastisk glad for det, da det er langt, langt nemmere at have overblik over sine finanser, samt ind- og udbetaling fra bookmaker til bookmaker ikke tager mere end 1 time ved de fleste, alt i alt.

Hvis moneybookers ikke længere må bruges til dette, er det simpelthen skidt. Tvivler på at bankerne kan gøre noget - så de 20.000 på 20 dage bliver altså maksimum for alle bettere.... Jævnt skidt.

• Svara
        • 09
          Tytteboevs
          den 15 december 2011 19:35

Det kan vel ikke være rigtigt - hvad gør man så hvis man vinder 110 mill i Lotto - så vil det tage omkring 135 år at få dem udbetalt?

GL
          T

• Svara
          • 10
            cbll
            den 15 december 2011 19:38

Nej, det er jo ikke en indbetaling fra dit eksakte visa/mastercard? Så nej, du skal ikke bruge 5500 visakort for at få udbetalt en lottepræmie ... Og mon ikke man også bruger et andet system til dét.

• Svara
        • 11
          jank1
          den 15 december 2011 21:32

Er Moneybookers en udelukket metode til transaktioner efter nytår?

• Svara
          • 12
            Parise
            den 15 december 2011 21:37

Nej, de er ikke.

Neteller, som en finansiel virksomhed, er under opsyn af Finanstilsynet og er derfor lovligt at benytte i Danmark. Kan ikke lige finde Skrill derinde, men mon ikke de er der et sted også.

Spillemyndigheden kan ikke blokere eller hindre danskere i at benytte denne betalingsmulighed. Selvom de gerne ville :)

• Svara
          • 13
            Parise
            den 15 december 2011 21:40

http://www.finanstilsynet.dk/Tal-og-fakta/Virksomheder-under-tilsyn/VUT-vis-virksomhed.aspx?id=7961

Forstår så ikke at Skrill ikke er der dog.. Hmm

• Svara
    • 14
      LouisLepke
      den 15 december 2011 15:56

@ Oddser,

Danbook.com har rigtig nem både ind og udbetaling.
      Jeg har selv Danske Bank, hvilket betyder at jeg kan indbetale med Danske Netbetaling uden gebyr.
      Man kan desuden indbetale med Visa, Moneybookers eller med en bankoverførsel. Hvis du har en anden bank (og indbetaler med bankoverførsel) så kommer pengene ind på din konto dagen. Visa og MB er self med det samme.

Desuden er deres udbetaling helt i top. Laver du udbetaling inden kl. på hverdage, så har du pengene samme dag hvis du har Danske Bank, og næste morgen hvis du har en anden bank.
      Jeg er ihvertfald glad for dem. Derudover synes jeg deres support er rigtig god og hurtig, har aldrig ventet mere end 15 min på et svar, hvis man skriver mellem kl 7 og 24.

Held og lykke med det.

• Svara
      • 15
        Oddser
        den 15 december 2011 16:01

@ christianbc

Tak for svaret igen, tror at jeg vil til at oprette bruger inde på bet365 så. Håber de har en god bonus, det vil jeg se på omlidt.

@ LouisLepke
        Nu siger du at man kan indbetale med visa, gælder det så også for Mastercard.
        Og HVIS man kan bruge mastercard til indbetaling, kan man så også udbetale direkte til sin mastercard?

• Svara
        • 16
          LouisLepke
          den 15 december 2011 16:15

Kan se på deres hjemmeside at man godt kan indbetale med MasterCard.

Ang. udbetaling så skal du bare udbetale til en konto i dit eget navn.

• Svara
          • 17
            Oddser
            den 15 december 2011 16:18

Tak for jeres svar, og ja det er ret upraktisk hos Unibet med udbetalingen. Det er ellers en god bookmaker.

• Svara
          • 18
            gunners
            den 15 december 2011 18:54

man behøver ikke Bruge Iban eller swift ID ved bookmakerne hvis ens konto er i dkk samt at man udbetaler til en dansk bank.

• Svara
        • 19
          LouisLepke
          den 15 december 2011 21:48

@ Oddser,

Jeg har netop hørt noget foruroligende fra en af mine venner der bruger Bet365.

Han skal betale 12 pund (!!!) hvis han ønsker at lave sin anden udbetaling på en måned! Det er da for sindsygt!

• Svara
          • 20
            christianbc
            den 15 december 2011 21:51

Jeg flytter penge ud og ind hver eneste dag på bet365 på mit MasterCard, jeg skal intet betale for det :)

• Svara
          • 21
            cbll
            den 15 december 2011 21:56

Det er langt fra alle der skal det. Der er forskel på at have mastercard i Danmark, og udlandet. I udlandet er det et kort, du kan lave ekstremt overtræk på(visse gange kredit op til 100,000kr), og der er sindssyge gebyrer på alt du foretager dig - f.eks. der.

Jeg bruger det dog i DK uden problemer.

• Svara