FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Håndbold-udbyder

• 01
    Thanatos
    den 14 maj 2011 13:11

Jeg har fulgt siden et stykke tid og har nu oprettet mig og har valgt at abonnere på bla. Mr. Hagen's forslag. Han gør sig i Håndbold og der er jeg en smule handicappet, da jeg egentlig kun spiller hos bet365.

Nogen der kan hjælpe mig en god betting-side der gør meget ud af håndbold?

• Svara
  • 02
    cbll
    den 14 maj 2011 13:40

Hvis du går ind i Hagens/Romans spilhistorik, kan du se, hvilke bookmakere de har brugt mest. Det skulle gerne reflektere udvalget.

• Svara
  • 03
    Riihijärvi
    den 14 maj 2011 15:44

Jeg har gode erfaringer med Ladbrokes, som plejer at holde ved deres odds og have gode muligheder for indsatser i den pæne ende. I hvert fald for mig. Har ikke selv haft problemer med dem, men hvis du vil vide mere har Spilxperten skrevet noget om dem her eller du kan søge på Google

http://www.spilxperten.com/bookmakerguide-deposit%20bonus-velkomstbonus-freebet-bookmakers-betting%20bonus/Ladbrokes-132.aspx

• Svara