FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Frist i SMSene og tips på nett?

• 01
    Fredarn
    den 15 mars 2011 20:56

Det ville vært flott om fristen for tips som sendes ut også hadde vært med i SMS-meldingene, slik at man kan vurdere om det haster eller ikke når man mottar et tips..

Hadde frist vært med, ville jeg f. eks ha rukket Outsider's tips på Inter nå - og Inter har allerede 0-1, så slikt er surt...

En annen funksjon jeg gjerne skulle ha sett er muligheten for å se tipsene man har mottat på nettsiden - altså hele tipset. Det hadde vært veldig greit når dere har problemer med SMS-tjenestene, og ikke minst for alle som fører egne statistikker for tips man følger; i stedet for å skrive ned hva man spiller manuelt kunne jeg kopiert tipset fra siden..

• Svara