FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

188Bet lukker for danske kunder

• 01
    Stitch
    den 6 december 2011 11:25

følgende mail er i dag sendt rundt til 188Bet's danske kunder:

"Hi

188BET has a policy of continuously reviewing the jurisdictions from which our business is accepted.

As a result of online gambling regulatory changes specifically in Denmark that are outside of our control, we have taken the decision to withdraw from accepting bets and wagers from Denmark and Danish territories.

The action is taken with regret, but we will cease to accept bets from Denmark and Danish territories. Your account will be closed on December 31st, but you will be able to place bets up to December 18th. After that date, if you have any funds in your 188BET account, please log in and request a withdrawal prior to your account being closed.

We will continue to monitor this issue and if the circumstances change we will advise you accordingly.

We remain a fully licensed and strictly regulated business in the Isle of Man, British Isles and we continue to trade in other jurisdictions where permitted, as normal.

We thank you for your support and business and trust you found 188BET an enjoyable experience.

Yours truly,

The 188BET Team"

Det begynder at se sort ud, og tingene er ved at tage en uheldig drejning, hvis du spørger mig!

• Svara
    • 02
      Parise
      den 6 december 2011 14:05

En på BetXpert skriver at han har været i kontakt med Pinnacle også. De vil følge samme regler og love gældende i DK. Dog ingen mail fra dem endnu heldigvis.

Kommer den, så er det desværre ikke længere muligt at komme med tips på NHL, da jeg ikke har planer om at gå på kompromis med at anbefalede markedets bedste priser.

Lad os håbe det ikke sker, for så har hverken BetXpert eller SpilXperten nogen relevans for deres hidtidige danske kunder, da begge sider går op i valuebetting. Begge sider er nødt til at søge det nye flok af danske kunder. Nemlig ludomanerne, som aldrig før har spillet på nettet.

Jeg vil dog bombe mit twitter med spil fra Pinnacle og andre rigtige bookmakere fra 1/1. Glæder mig til at se Spillemyndighedens reaktion på dette.

• Svara
      • 03
        tolle10
        den 6 december 2011 14:37

Hvad er din Twitter Kasper?

• Svara
      • 04
        Parise
        den 6 december 2011 15:13

https://twitter.com/#!/kfj_jagr

Billedet skal du lige adde +10 kilo på hver side af halsen.. Sådan går det når man ser for meget NHL :P

Altså, jeg smutter jo ikke herinde fra den 1/1. Jeg kommer bare ikke med tips, hvis ikke jeg kan få det odds jeg ønsker. Underdogs kan fås hos Bet365 med fin værdi. Så afventer bare, men vil poste alle spil som ikke er lovlige herinde på min twitter fra den 1/1 :)

• Svara
    • 05
      DickHansen
      den 6 december 2011 17:38

Det gør kun SpilXpertens udmelding angående ændringer i spillerglerne her på siden. Er det kun mig, der har overset en udmelding, eller er en sådan stadig på trapperne?

• Svara
      • 06
        DickHansen
        den 6 december 2011 17:39

efter "siden", skulle der naturligvis have stået "endnu mere interessant".

• Svara