FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

@ Oltedal

• 01
    coolmembers
    den 3 september 2010 11:33

Prøver lige igen i håbet om du reagerer nu.

Spelunivers var på banen sidst men der er ikke rigtig sket noget.

Når du spiller disse sekundakampe må det vel være sund fornuft at nævne hvilken afdeling spillet er taget fra.

Det er jo en ren jungle med alle de afdelinger i det norsk/svenske.

På forhånd tak.

• Svara
    • 02
      Spelunivers
      den 3 september 2010 11:56

Du har helt rätt här, vårt fel som inte tog tag i saken senast. Vi uppmanar absolut samtliga som rekar lägre serier att skriva en förkortning på serien framför matchen i reken. Detta gäller framförallt i Norge där det finns oerhört mycket serier.

• Svara
    • 03
      Oltedal
      den 3 september 2010 17:02

Beklager så meget dette. Vet ikke hvorfor jeg glemmer dette. SIkkert fordi jeg selv kjenner til alle lag i denne divisjonen og glemmer av det. Fra nå av skal jeg huske det.
      Som du sikkert har fått med deg i dette spillet er kampen fra Nordmøre og Romsdal avdelingen.

Beklager igjen:)

• Svara