FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

skuffet bruger

• 01
    manicdane
    den 7 oktober 2009 12:03

hvis jeg holder alle de grønne flueben op med de røde krydser kunne jeg efterhånder lige så godt slå plat eller krone.....KOM IND I KAMPEN I SÅKALDTE EKSPERTER.

• Svara
    • 02
      Star
      den 7 oktober 2009 12:11

Har sgu heller ikke haft den bedste periode selv, men ved af erfaring, at der efter nedtur kommer optur.

Synes nu også eksperterne herinde over laaaang tid har vist, at de holder meget højt niveau.

• Svara
      • 03
        Skipperbent
        den 7 oktober 2009 12:41

Hvad så hvis hvert andet spil er vundet til odds 10?

.. ironi kan være anvendt.

• Svara
    • 04
      Sutsko
      den 7 oktober 2009 12:51

Hej manicdane,

Skal være den første til at indrømme at mine spil ikke har siddet i skabet den seneste tid. Det går som en anden bruger skrev op og ned. Syntes dog din kritik er noget unuanceret, da 19 af 23 eksperter overtid er i plus og man jo ikke kan tage et øjebliksbillede på en kort periode.

Kom gerne med kritik, men lad den da være saglig og konstruktiv.

God dag.

Mvh.

Sutsko

• Svara