FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

nogen der er klar på en omgang Superliga manager

• 01
    gunners
    den 6 juli 2011 11:23

enten på holdet.dk eller superliga.dk

måske Spilxperten.com ville lave en konkurrence om dette

• Svara
  • 02
    Roman Empire
    den 6 juli 2011 12:38

Min erfaring med den slags spil er, at interessen forsvinder meget, meget hurtigt - når det er et spil over så lang tid. Ofte vil kun dem, der holder sig til i toppen, gør noget ud af det - og mange hold vil være inaktive i løbet af ingen tid.

Bedre at lave ved slutrunder eller fx Tour de France, hvor det er komprimeret :-)

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 6 juli 2011 12:51

Og i den forbindelse vil jeg lige høre, om der er flere, der har oprettet et tour-hold hos tourspillet.dk?? Så kan vi måske lave en Spilxperten pulje.

• Svara
  • 04
    Sputnik1
    den 6 juli 2011 13:28

Er med i Tourspillet.dk så er klar på et puljespil.

• Svara
    • 05
      Molineux
      den 6 juli 2011 13:40

Ellers kunne man lave en pulje på sofa.politiken.dk - her kan man ikke skifte ud undervejs i Superligaen.

• Svara
    • 06
      gunners
      den 6 juli 2011 13:41

@ Roman Empire

det kan du nemt have ret i, men så gælder det bare om at holde til i toppen.

jeg har ikke oprettet et tour hold i år, så det er så nemt

• Svara
    • 07
      SpilXperten.com
      den 6 juli 2011 13:41

@ gunners og andre

Såfremt der er stemning for en gruppe med Superliga Manager, og denne kommer op at køre, smider SpilXperten gerne point i puljen til de bedste managers, hvis der er mere end ti deltagere.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
      • 08
        Aaes89
        den 6 juli 2011 13:58

Jeg deltager selvfølgelig også, og ser frem til om Larsen tør tage kampen op, selvom Lyngby nok kommer til at starte ligaen med et lille handicap efter Aabech sagen.

• Svara
      • 09
        gunners
        den 6 juli 2011 14:07

jeg tror ikke på at Lyngby bliver straffet med point for det, tror mere på en bøde. det er jo DBU vi snakker om.

jeg ville blive meget overrasket hvis de bytter plads med Randers.

• Svara
      • 10
        KingFed
        den 6 juli 2011 15:42

Godt så - glæder mig til at sætte alle de fine signaturer på plads...;)

• Svara