FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

limits

• 01
    rasmuseklund
    den 2 november 2011 15:52

Hej allesammen.

Med afsæt i den tråd vedr. betalingseksperter har jeg et par spm som nogle af jer enten har erfaring med eller/og kan svare på.

Jeg vil høre hvordan det forholder sig med limits i fodbold på de store ligaer(eng, ita, spa,CL EL osv)??

Jeg tænker nemlig, at såfremt man ikke bliver ramt af limits må det være muligt at leve af betting.

Eksempel:

Lad os antage at jeg arver 1 mill således at kapital ikke er noget problem og at jeg følger en ekspert,eller selv er i stand til, at lave en tilbagebetalling på fodbold på ca 110 % om året over 1000 forskellige spil. Er det muligt for mig, at fladbette 5,10,20.000 pr kamp fremadrettet eller bliver jeg ramt af limits??

Jeg kan se at fx bet365 har maks indsats på langt over 100.000 på fodbold, men det gælder måske kun for tabende spillere og ikke for en person i ovenstående eksempel?

Kan godt være jeg er naiv, men hvis man kan få lov til at bette mindst 5000 pr kamp i det uendelige j.f ovenstående eksempel synes jeg det ser interessant ud.

MVH Rasmus

• Svara
    • 02
      cbll
      den 2 november 2011 16:21

Stor liga, store limits. Handler ganske enkelt om udsving fra bookmakerens side - hvor meget risici har de i, at du ligger 10,000 på en premier league kamp? Næppe meget.

Hvor meget risici har de i, at du ligger 10,000 på en pakistansk 2. divisions ishockeykamp? Ret meget.

Chancen for limit på større ligaer vil jeg mene er noget nær uopnåelig. De største asiatiske bookmakere er ude med store markeder - og der skal meget til før de limiterer(iflg. min egen erfaring).

110% CL, EL, PRL, Serie A, La liga, osv. vil jeg dog gerne se, før jeg tror det. Tvivler på der findes mange der kan placere 1000 bets på ét år, og få det afkast.

• Svara
    • 03
      HP
      den 2 november 2011 16:26

Hej rasmuseklund!

Nu er mit primære gambling-gebet indenfor håndbold og til dels floorball. Jeg kan derfor ikke besvare dit spørgsmål vedr. fodbold dybdegående.

Dog vil jeg blot understrege, at fodbold ikke bare er fodbold. Dermed ment, at så snart du bevæger dig ud i specials - og især i forbindelse med slutrunder -, så holder de af dig nævnte limits slet ikke. Roman berører det selv i betalingsekspert-tråden.

Spil på de store markeder vil bookierne af gode grunde være mere tolerante overfor.

Når det så er sagt, så kunne jeg aldrig drømme om at basere min økonomi alene på sportsbetting - dertil er der simpelthen for mange usikkerhedsfaktorer (ift. limits, evt. ændringer i spillelovgivning m.m.).

• Svara
      • 04
        rasmuseklund
        den 2 november 2011 19:38

tak skal i have begge 2 for jeres bidrag.

Okay måske er 110 % lige i overkanten. Det var oz mest et tænkt eksempel.

Men overordnet set burde der ikke være noget problem i, at bette 10 000-20 000 pr kamp på store fodbold markeder os selvom man konsekvent laver en tilbagebetaling på et god stykke over 100.

• Svara
        • 05
          kesi1
          den 3 november 2011 03:18

Det er det mindste problem!

• Svara
        • 06
          andymar
          den 3 november 2011 03:27

De kan jo godt sætte en personlig limit på din konto, hvis de ikke kan lide at du har overskud..

• Svara