FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

håndbold: Pick Szeged-Ademar

• 01
    rasmuseklund
    den 15 oktober 2011 09:58

Er jeg den eneste der synes at Pick er undervurderet i denne kamp?

Jeg synes i hvet fald at odds 4,5 på hjemmesejr er alt for meget.

Mine tanker står i et tipforslag under bobler, hvis nogen skulle have lyst til at komme med kritik.

Roman og mr hagen må meget kaste lidt viden fra sig, hvis de har tid.

modtager input med kyshånd

Hilsen Rasmus

• Svara
    • 02
      Roman Empire
      den 15 oktober 2011 10:19

Hej!

Har selv skrevet lidt om den kamp:

___

Vigtig kamp mellem 2 hold, der skal kæmpe om at indløse billet på yderste mandat.

Pick Szeged er ikke på samme niveau som sidste sæson. De har valgt at satse på talentudviklingen og det bærer truppen præg af – unge spillere tilsat nogle få rutinerede. Holdet er ramt af skader på venstrefløj og højreback til spillere i landsholdsperiferien – hvor særligt Gabor Anscin er en meget vigtig 2-vejsspiller og udset som den nye Laszlo Nagy. Erstatningen på højreback er blot 16 år – og man vil givet se en af playmakerne gardere på den plads.

Szeged har været ramt af skader i opstarten til sæsonen og det har sat dem tilbage – og de er startet med 2 x lussinger mod Kiel og AGK. De har ikke fået fat i defensiven, hvor Mikler skylder nogle redninger. Ungarerne er dog generelt gode på hjemmebane, hvor de præsterede ganske pænt sidste sæson.

Ademar Leon lider ligesom resten af subtoppen i Spanien af dårlig økonomi. Gradvist er niveauet faldet hos subtoppen over årene – også hos Ademar. Ligesom ungarerne har de et ret smalt holdkort – men de er forskånet for skader. Den spanske subtop er generelt ikke oppe at ringe på de europæiske udebaner – og Ademar er ingen undtagelse – de var godt på vej mod en sæk i Montpellier, der skruede ned for blusset de sidste 10 minutter.

Ademar er naturligvis favoritter og især med Picks skader in mente, men Pick har langt større chance end oddset tilsiger.

___

Synes spillet lige på giver noget bedre mening end hcp-spillet. Dette Pick-hold har slået op i banen i modgang - og tabt unødvendigt stort, fordi de ikke løber hjem, og det vil et stærkt kontrahold som Ademar kunne udnytte. Meget afhænger af Mikler - Lekai - Zubai. Vi får se :-)

• Svara
      • 03
        rasmuseklund
        den 15 oktober 2011 10:44

mnage tak for input.

Vidste ikke deres høreback var skadet- det kan hurtigt blive et problem.
        Det bringer mig frem til et spørgsmål jeg har undret mig over når jeg læser dine analyser.

Til at starte med synes jeg de er rigtig gode og du er, ligesom med denne kamp, altid fuldt ud opdateret. Nogle specielle hjemmesider du bruger for at være så velinformeret ang fx skader? eller hvordan gør du det? Jeg synes nemlig det er svært, at vide så meget om så mange hold som du åbenlyst gør.

• Svara
    • 04
      Mr_Hagen
      den 15 oktober 2011 13:39

Hej rasmuseklund!

Har ligesom Roman også skrevet om kampen og er på samme spil, men min tekst er forsvundet, så den må du vente med at se til kampstart. Den minder dog en del om Romans :) Havde været et stort spil, hvis ikke Pick manglede de to herrer: Ancsin og Törö.

En lille hjælp til dine analyser: TEAMNEWS! Kig på holdenes hjemmesider, forbundenes hjemmesider, diverse håndboldportaler og -nyhedssider, samt lokale aviser.

Det er næsten altid altoverskyggende vigtigt at have styr på hvad holdene stiller med, så tjek alt hvad der tjekkes kan via de ovenstående sider.

• Svara