FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

att gunners

• 01
    Riihijärvi
    den 6 oktober 2009 11:40

Hvad siger du til de to andre kampe i AL-Bank ligaen i aften? Og hvad tror du det betyder i aften, at Herning har fået to nye spillere mere med tanke på dit eget spil.

• Svara
  • 02
    gunners
    den 6 oktober 2009 17:13

jeg synes ikke rigtig de andre kampe er til at spå om, desuden fordi sæsonen lige er startet, og den eneste grund til at der kommer et spil så tidligt fra mig, er at jeg ser rigtig god værdi i spillet på AaB, også selv om Herning er blevet "forstærket" de to nye spillere skal spilles ind på holdet og på papiret er det stadigvæk ikke nogen der kan matche AaBs spillere.

men måske Under 5.5 i Rødovre er et godt spil

• Svara