FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Zenit - APOEL

• 01
    Lyseng
    den 22 november 2011 23:40

Hej alle,
    ikke så tit jeg kommer med spil herinde, men vil nu alligevel forsøge mig med et enkelt.

Imorgen er der topopgør i gruppe G, mellem Zenit og APOEL. Det skal siges, at X umiddelbart ikke vil være en katastrofe for nogle af holdene - men APOEL kan sikre sig avancement til næste runde med en sejr, og Zenit kan tage et kæmpe skridt i den rigtige retning, hvis de formår at stikke af med alle 3 point.

Mit spil er over 5,5 kort (rødt tæller 2) til odds 2,10 ved Bet365, udfra følgende :

1. Kampens dommer er Felix Brych, og han er ikke fedtet med billetterne for tiden. Han er inde i en rigtig "flot" stime. De seneste 9 kampe han har dømt, har udløst ikke mindre end : 39 x gult - 3 x rødt - 5 x gult/rødt

2. De to gruppe kampe han hidtil har være involveret i i år er endt med følgende "kort resultat" : Porto - Shakhtar, 4 x gult - 1 x rød - 1 x gult/rødt + Galati - Man. United, 6 x gult - 1 x rødt - 1 x gult/rødt.

3. Zenit har i alt 8 x gult + 1 x rødt. APOEL har 12 x gult. Tilsammen svarer det til ialt 22 gule kort (det røde tæller 2 gule), hvilket er 5,5 pr. kamp.

Jeg tror det vil blive en tæt kamp, hvor der vil blive gået til stålet i håb om at holde modstanderen fra at score og evt. lave den pind der vil være så værdifuld for begge hold. Jeg forstiller mig specielt at udeholdets sydlandske temperament vil komme på prøve her.

Syntes godt jeg kan svinge mig op på 55% for dette spil.

Følg af fri vilje.

• Svara
  • 02
    Lyseng
    den 23 november 2011 20:05

Puha ha - den gik lige præcis. 2 x gult i 90. min/overtid, hvilket fik det til at tippe den rigtige retning :) 6 Gule kort blev det til.

• Svara