FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Zemlja - Federer

• 01
    wausa
    den 4 januari 2012 11:30

Ja det her er et langskud af de store.
    Odds 30 på at Zemlja vinder, indeholder værdi IMO. Men 48 på at han gør det i 2 sæt er mere værdifuldt IMO.
    Sølle 3 % skal der til, før det indeholder kæmpe værdi.

Grundet usikkerheden og min spillestil, spilles der normalt kun 1 unit på spil som er så usikre. Grundet stor værdi er jeg dog oppe på 2 units.

Argumenter for:
    1. Zemlja har startet fint ud i sæsonen og har vundet 4 kampe i streg. Godt nok mod modstandere langt under Federers niveau, men det må give selvtillid.
    2. Zemlja har det godt på hardcourten, som IMO er hans bedste underlag.
    3. Så er der det fact at AO ikke er langt væk og Federer nok tænker på dette allerede. Ikke at han derfor bevist taber, men kommer han ned med et sæt, tror jeg han vil være fristet til at udnytte det og få en god pause inden AO.
    4. Federer møder for første gang i meget lang tid en lavt rangeret spiller. Måske han undervurdere Zemlja lidt? Selvom Federer ikke er kendt for dette, kunne man håbe det blev en faktor.

Argumenter i mod:
    1. Federer er en langt bedre spiller end Zemlja
    2. Federer kunne godt bruge lidt flere kampe i benene inden han holdte en pause op til AO
    3. Federer elsker også hardcourten
    4. Zemlja er vant til at spille på challenger niveau, så han for virkelig sin sag for, hvis han skal følge med
    5. På de afgørende bolde vil Zemlja formentlig være betydeligt præget af nerver.

Kort sagt, så er dette virkelig et langskud, men når værdien ses skal det prøves.

Betfair er langt over resten af markedet som for den rene sejr er på ca. 14 og for 2-0 er på ca. 25.

Betfair er langt over markedet og det vil jeg forsøge at udnytte.

Held og lykke med jeres spil!

• Svara
  • 02
    Tytteboevs
    den 4 januari 2012 11:30

Du kan få lige godt odds 52 efter kommission nu (55 før).

Hvor har du lagt dine 2 units, for der er kun matchet 1kr på markedet?

Venligst
    T

• Svara
  • 03
    wausa
    den 4 januari 2012 11:35

Har ikke selv lagt noget på spillet endnu. Venter - fordi oddset nok stiger frem mod kampstart. Folk har det med at spille meget på forhåndsfavoritten, men jeg kan ikke ligge en analyse ud 5 min før kampstart. Min mavefornemmelse er at det måske kan bevæge sig op og derfor venter jeg personligt.

Mathias

• Svara
  • 04
    wausa
    den 4 januari 2012 17:09

Oddset steg som forudset. Det er helt oppe på 90 hos betfair nu. Rigtig flot værdi IMO. Odds 40 for ren sejr er også flot.

Kampstart udsat til 17:30

• Svara