FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

XLBet @ Support

• 01
    BenjaminAR
    den 11 december 2010 13:56

Nogen der ved om X har lukket for supporten i weekenden? De svarer ikke på mine mails.
    Jeg ved at der tidligere har været nogle småprobemer med dem omkring udbetalinger, så vil bare lige sikre mig om det er den jeg også er ved at ryge ud i.

Ellers tak for et blændende site, men mange super tips.

• Svara
    • 02
      KingFed
      den 11 december 2010 23:26

Vil blot tilføje, at jeg har haft adskillige dårlige oplevelser med XLBet....de svarer gentagende gange ikke på henvendelser i dagevis ...min favorit var dog en udbetaling som tog 21 dage...cirka noget af det værste service jeg mødt i branchen...

• Svara
      • 03
        BenjaminAR
        den 12 december 2010 08:37

Okay, hvilken udbetalingsmetode brugte du? Og skulle du have hjælp fra spilx inden der skete noget?

• Svara
      • 04
        KingFed
        den 12 december 2010 08:57

Visa og nej.

• Svara
      • 05
        KingFed
        den 12 december 2010 08:59

Bank var det.

• Svara
      • 06
        BenjaminAR
        den 12 december 2010 10:10

Okay. Jeg har nu anmodet om en udbetaling på beskedne 300 euro og vil holde brugerne på spilx orienteret, således XLbet også har muligheden for at få ros hvis det er berettiget.

• Svara
      • 07
        BenjaminAR
        den 13 december 2010 12:18

Her en god dags tid efter er der intet nyt. Har skrevet til supporten for at høre hvor lang tid de forventer en udbetaling tager med moneybookers.

• Svara
      • 08
        BenjaminAR
        den 14 december 2010 09:42

To dage gået og der er kommet svar fra supporten at en udbetaling fra XL via MB tager 2-4 bankdage, så jeg afventer lidt endnu.

• Svara
      • 09
        gunners
        den 14 december 2010 14:24

hvilket odds vil du give på, at du ikke har dem inden jul ?

• Svara
        • 10
          jasper
          den 14 december 2010 14:33

kan mand ringe til spilxperten kan en give mig et nr

• Svara
        • 11
          jasper
          den 14 december 2010 14:33

kan mand ringe til spilxperten kan en give mig et nr

• Svara
          • 12
            gunners
            den 14 december 2010 15:57

det tror jeg ikke, men på mail kan du da

mail@spilxperten.com

• Svara
          • 13
            BenjaminAR
            den 14 december 2010 16:10

Haha.

Den giver 1,05 efter jul og 15,0 før.
            Det siges, at der er god værdi i førstenævnte.

• Svara
          • 14
            gunners
            den 14 december 2010 17:38

he he, arhhh de kan overraske, så holder mig fra det, selvom Mikkeline har sammen problem i en anden tråd.

• Svara
          • 15
            mikkelline
            den 14 december 2010 17:47

Haha ja man har jo lov at håbe men tvivler dog på det!!

• Svara
          • 16
            KingFed
            den 15 december 2010 09:24

http://www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=230876

• Svara
          • 17
            BenjaminAR
            den 15 december 2010 09:44

Skidt at læse Kingfed. Synes at Spilxperten burde overveje deres samarbejde med dem.

Nå men tre dage er gået, så pengene "burde" jo være der i morgen. :)

• Svara
          • 18
            BenjaminAR
            den 17 december 2010 17:42

Fem dage gået og forsat intet nyt om min udbetaling. I dag har jeg ikke engang kunne komme ind på xl. Er der andre der har haft samme problem i dag?

• Svara
            • 19
              lunaemma
              den 17 december 2010 19:01

ja kan heller ikke logge ind idag,, har dog altid fået mine penge derindefra

• Svara
            • 20
              lunaemma
              den 17 december 2010 19:01

ja kan heller ikke logge ind idag,, har dog altid fået mine penge derindefra

• Svara
              • 21
                henry
                den 17 december 2010 19:48

Har hørt deres økonomi har været dårlig igennem længere tid. Ved ikke om det er skylden for at siden er nede i dag.

• Svara
                • 22
                  lunaemma
                  den 17 december 2010 20:07

de skriver den blir opdateret!! men plejer nu at få god service derinde!! så tror bare man skal have lidt tålmodighed

• Svara
                • 23
                  BenjaminAR
                  den 17 december 2010 20:10

Det er en smule bekymrende at høre, synes jeg.

Er det noget spilxperten kan gå ind i at undersøge?

• Svara
                  • 24
                    mikkelline
                    den 18 december 2010 01:41

Det lyder sku ikke godt. Har en udbetaling igang på 3uge derinde fra på 7500kr. Har heldigvis taget et screendump af min udbetaling + gemt alle mine mails fra dem hvor der står de er sat til udbetaling og har sendt anmodning til banke. Ved dog ikke om det betyde noget hvis de har lukket ned men håber jeg da?

• Svara
                  • 25
                    lunaemma
                    den 18 december 2010 07:15

Nej må indrømme det virker lidt suspekt!! siden virker stadig ikke, er der ikke nogen der ved hvem de danske ejere er af siden så skal jeg sørge for de blir kontaktet vedr denne situation.

• Svara
                    • 26
                      XLBet
                      den 18 december 2010 08:13

Hej,

der arbejdes på højtryk på at få serverne op - det påvirker også supporten.

• Svara
                    • 27
                      XLBet
                      den 18 december 2010 08:14

vi beklager nedetiden (specielt her henover weekenden) - men der arbejdes hårdt på at få serverne op - det påviker iøvrigt også supporten.

• Svara
                      • 28
                        BenjaminAR
                        den 18 december 2010 08:19

Kan du sige noget om det udbetalinger der er i gang?

• Svara
                      • 29
                        gunners
                        den 18 december 2010 12:34

HVILKEN SUPPORT !!!!!!!!

• Svara
                        • 30
                          lunaemma
                          den 18 december 2010 15:25

Ja meget sørgeligt det kan tage en hel weekend,, det var svaret jeg fik af deres support!!

• Svara
                        • 31
                          Godske
                          den 19 december 2010 11:06

Jeg har snart ventet fire måneder på en udbetaling på 10.000kr og er blevet "forsikret" udbetaling uge efter uge, men intet sket. Kunne være rart at få ren besked som hvad der sker.

• Svara
                        • 32
                          Godske
                          den 19 december 2010 11:09

om*

• Svara
                        • 33
                          mikkelline
                          den 19 december 2010 15:55

kan man ingenting gøre ved det? Synes på ingen måde det er okay det der med udbetalinger kan være så langt undervejs?
                          Må ærligt indrømme mine penge skal være på min konto hvis ikke jeg skal skifte udbyder.

• Svara
                        • 34
                          BenjaminAR
                          den 19 december 2010 18:44

Er det noget spilxperten kan gå ind i?

• Svara
                          • 35
                            lunaemma
                            den 20 december 2010 09:01

Har fået en mail om deres server er nede,,,men hvordan kan det tage så laang tid virkelig dårlig service

• Svara
                          • 36
                            BenjaminAR
                            den 20 december 2010 09:06

Det er godt nok lang tid den er nede så!

• Svara
                            • 37
                              henry
                              den 20 december 2010 10:33

Synes bestemt ikke det ser godt ud af deres side er nede. Spilxperten anbefalder dem stadig, så må det være et spørgsmål om tid før de er oppe igen.

• Svara
                            • 38
                              BenjaminAR
                              den 20 december 2010 11:34

Ja det må vi håbe. Kan nu heller ikke forstå at spilx ikke svarer på min anmodning om at gå ind i problemstillingen, men måske vil en mail i stedet hjælpe.

• Svara
                              • 39
                                lunaemma
                                den 20 december 2010 13:21

ja og en eta fra deres side ville jo være velkommen,, virkeligt dårligt af xlbet

• Svara
                              • 40
                                SpilXperten.com
                                den 20 december 2010 13:23

Man kan altid kontakte os på mail@spilxperten.com. Det har nogen allerede gjort angående XLbet, og det er man selvfølgelig også velkommen til.

Hvad angår XLbet, har vi kontaktet dem og afventer en redegørelse omkring situationen.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
                                • 41
                                  lunaemma
                                  den 20 december 2010 22:18

Ja virker godt nok meget meget mystisk,,, er siden lukket?? så lang tid tager det da ikk at få styr på det,, det har man da 24/7 service på,, tror bar det er en dårlig undskyldelse... hvis nogen har navnene på dem der har det vil jeg meget gerne vide det.. så skal der nok blive rettet henvendelse rigtige sted!

• Svara
                                • 42
                                  MartinVP
                                  den 20 december 2010 22:48

Frygter ærlig talt også for mine penge efterhånden. Det ligner desværre en gentagelse af Wauwbet, som jeg også mistede penge på (og som også var danskejet) :/

• Svara
                                • 43
                                  mikkelline
                                  den 21 december 2010 00:46

Hvis nu siden er konkurs hva sker der så med det udbetalinger som er igang og som man har fået flere mails med lovning på er de bare tabt?

• Svara
                                  • 44
                                    lunaemma
                                    den 21 december 2010 08:54

Ja ville jeg oss gerne vide mikkeline,, jeg har over 3000 dollars til at stå og vente som de har lovet mig gentagne gange!!

• Svara
                                  • 45
                                    MartinVP
                                    den 21 december 2010 09:13

Hvis siden går konkurs, så afhænger det af hvor mange aktiver der findes i virksomheden. Med Wauwbet fik jeg (og så vidt jeg ved alle kunderne) 50% af mit indestående tilbage, og resten var tabt.

• Svara
                                    • 46
                                      lunaemma
                                      den 21 december 2010 10:08

okay bedre end ingenting, vi måse

• Svara
                                    • 47
                                      lunaemma
                                      den 21 december 2010 10:08

okay bedre end ingenting, vi måse

• Svara
                                      • 48
                                        MartinVP
                                        den 21 december 2010 10:21

Men lad os da håbe at der blot er tale om et ufatteligt langt servernedbrud, selvom det bliver mindre og mindre sandsynligt desværre...

• Svara
    • 49
      BenjaminAR
      den 21 december 2010 10:33

Nu svarer jeg lige på min egen besked for at gøre kolonnen større. Jeg håber sgu at folk kan få deres penge, men det virker for mig som meget suspekt. Jeg har en god kammerat hvis bedste ven skulle kende en af ejerne. Ham har jeg taget fat på, for at høre noget om hvad der sker.

Virker bare for mig ufatteligt, hvis pengene på den måde kan "forsvinde" ud i den blå luft. 50% er da som sådan okay at få tilbage, men hvordan kan en poker/betting virksomhed tabe så mange penge? Medmindre de investerer kundernes penge.

• Svara
      • 50
        BenjaminAR
        den 21 december 2010 10:35

I tillæg til ovenstående skal det selvfølgelig siges, at jeg godt er klar over at kunderne kan have vundet meget hos XL, men mig bekendt er deres tilbagebetalingsprocent da ikke vildt stor.

• Svara
      • 51
        BenjaminAR
        den 21 december 2010 10:48

Svar fra XL:

Dear client,

As you might have experienced, our servers on www.xlbet.com have not been running well over the last days.

We apologize for the inconvenience and we are working 24/7 to resolve this issue, and we hope to have more positive information for you very soon.

This also effects our support department, so please understand the delays in mail responses these days – we will notify you as soon as we have news.

• Svara
      • 52
        SpilXperten.com
        den 21 december 2010 15:06

Vi har ikke fået nogen mundtlig eller skriftlig forklaring fra XLbet vedrørende den nuværende situation trods henvendelse. Derfor vælger vi at fjerne dem fra Spilxperten.com med øjeblikkelig virkning, indtil vi hører andet fra dem. Således vil XLbet ikke fremgå på SpilXperten.com, før vi har fået en klar udmelding.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
      • 53
        lunaemma
        den 22 december 2010 09:39

Ja virker meget skidt når de ikk engang svarer spilexperten,, og benjamin hvis du kan få navn og adresse på ham gutten skal vi nok finde ud af noget det kan jeg godt love dig!!

• Svara
      • 54
        BenjaminAR
        den 22 december 2010 10:02

Ja, skræmmende at Spilx heller ikke får svar.

@ Luna: Nu prøver vi lige den diplomatiske vej :).

Jeg satser på, at der er nogle kloge hoveder herinde som har styr på lovgivningen omkring den slags ting, hvis det kommer til et krak, eller hvad pokker der er ved at ske.

• Svara
      • 55
        MartinVP
        den 22 december 2010 10:13

Det ser efterhånden rigtigt trist ud. Så vidt jeg husker har det et meget lignende forløb som Wauwbet, hvor hjemmesiden også på mystisk vis var nede i laaaaang tid. Det var der desværre en anden grund til end dårlige servere :-(

• Svara
        • 56
          lunaemma
          den 22 december 2010 10:21

Ja okay,, bare synd de ikk kommer med et svar de fjolser så man har noget at forholde sig til, men de kommer til at aflevere på den ene eller den anden måde det sikkert!!

• Svara
        • 57
          BenjaminAR
          den 22 december 2010 10:19

Jeg nægter sgu også at tro på at de kan være nede så lang tid.

• Svara
          • 58
            MartinVP
            den 22 december 2010 10:28

Jep, og hvis ikke engang de kan svare Spilxperten, så er der noget helt galt. I øvrigt fandt jeg hvad Wauwbet skrev (efter siden havde været nede i 1-2 uger):

"Wauw Gaming Lukket

Kære Wauw bruger,

Vi har i længere tid været klar over, at vi ville få behov for at få tilført yderligere kapital for at kunne bringe vores nuværende aktiviteter i break even. Det har desværre ikke været muligt for os at fremskaffe den nødvendige investorkapital, og derfor har vi valgt at lukke vores forretning.

Vores kunders indestående, d.v.s. også dit evt. indestående hos Wauw Gaming, er for langt størstedelens vedkommende sikret via den maltesiske spillemyndighed LGA’s (Lotteries and Gaming Authority) krav om separation af virksomhedens midler og kundernes/spillernes midler. En del af disse midler er dog bundet hos 3. part i en periode på op til 9 måneder, så derfor vil vi ikke kunne udbetale alles fulde indeståender nu og her.

Vi vil i samarbejde med LGA prøve at finde en løsning, der sikrer at alle får deres indestående udbetalt hurtigst muligt. Vi vender tilbage med yderligere informationer så snart disse foreligger. Hold øje med hjemmesiden eller din e-mail indbakke.

Vi beklager meget de gener dette evt. måtte medfører for dig og håber på din forståelse for, at vi gør vores yderste for at imødekomme og tilfredsstille alle parter i den aktuelle situation.

M.v.h.
            Wauw Gaming"

• Svara
            • 59
              lunaemma
              den 22 december 2010 11:25

Ja havde fat i deres finance afdeling igår,, og de forsikrede mig om at de ikk var ved at lukke, og problem,et kun skyldes deres servere. men sådan engang fis.

• Svara
              • 60
                MartinVP
                den 22 december 2010 11:32

Ja, det skal man i hvert fald ikke nødvendigvis tage for gode varer. Fx skrev Wauwbet:
                "The infrastructure hosting the sports book has a severe server fault. Regretfully the spare parts needed to resolve the hardware fault cannot be in our hands before early next week.
                We are very sorry for any inconveniences caused due to this situation. "

Klart nok...

• Svara
              • 61
                lunaemma
                den 22 december 2010 11:51

Nej åbenbart ikk, men så længe det er unge danskere der er med i det som ham jakob osv og der er nogen der har deres adresser skal vui nok finde en løsning hvis de prøver at røvrende oss det er helt sikkert.
                De kunne jo bare komme med et svar og så var det det!!

• Svara
              • 62
                bacdafucup
                den 22 december 2010 13:02

Min makker sidder også stadig og venter på penge fra dem, selv om det var blevet lovet flere gange. Desværre er beløbet 40K, som nu virkelig ser ud til at være svære at inddrive.

Nedenstående kan den sørgelige korrespondance ses. Det er over en måned siden, at de sagde pengene var sendt af sted, men det kender I alle jo desværre til...
                Sendt: 18. november 2010 23:12
                Til: spilleren
                Emne: RE: HVOR BLIVER MINE PENGE AF??????

Hey Spiller,

Har netop indsat 1000 kroner som en lille compensation.

Dine betalinger (og siger dine da sikre vi gør det over 2 gange 20.000) vil blive kørt asap.

Best Regards
                Anna – XLBet Support

Mail: support@xlbet.com
                Web: www.xlbet.com

Sent: 17. november 2010 08:56
                To: XLBet - Support
                Subject: SV: HVOR BLIVER MINE PENGE AF??????

Ved du hvad….det er 2. gang i laver det nummer med mine penge!!!!

Første gang jeg bad om at få dem udbetalt var i starten af oktober….det lugter sgu i den grad…..hvad vil i give mig som kompensation for de overtræksrenter jeg betaler på min bankkonto fordi der mangler 40000??????

Sendt: 16. november 2010 17:26
                Til: Spilleren
                Emne: RE: HVOR BLIVER MINE PENGE AF??????

Hej,

Beklager skal få den skudt asted asap.

• Svara
              • 63
                BenjaminAR
                den 22 december 2010 13:16

Uha, den er slem... men som Martin har postet omkring Wauw, vil alle pengene formentlig (forhåbentlig) ikke være tabt..

• Svara
            • 64
              Damtoft
              den 22 december 2010 13:34

Jeg har også en del penge stående hos XLBet - er pengene ligesom hos wauvbet også sikret hos en spillemyndighed så man er sikker på at for sine penge på et tidspunkt selv om de går "konkurs"?

• Svara
              • 65
                MartinVP
                den 22 december 2010 13:53

Vi må vente og se hvad der sker. De er ikke bosiddende på Malta, men i stedet på De Hollandske Antiller, så det må være deres lovgivning der gælder. Denne kender jeg ikke noget til.

Og du er så vidt jeg ved ikke sikker på at få alle dine penge. Det kommer an på hvor mange aktiver der er og så hvor mange penge kunderne har til gode.
                Dog læste jeg at man ifølge maltesisk lovgivning hæfter personligt som CEO, og det betyder, at hvis man starter en retssag (og vinder), så kan man gøre ham personligt ansvarlig, hvis aktiverne ikke dækker kundernes tilgodehavender.

Men lad os se den næste tid an først og fremmest...dette er jo trods alt kun gisninger.

• Svara
                • 66
                  lunaemma
                  den 22 december 2010 14:16

Ja man kan jo håbe på det passer det de skrivewr og de kommer op at køre igen. ville da være dejligt og klart bedst for alle parter,, har bare hørt at grunden er at der sidder nogle stykker der ejer det og skummer kæmpe lønninger til sig selv,,, så dety jo klart det ikk hænger sammen,,, men er det sagen kommer de sku til at betale det kan jeg love jer for!!

• Svara
                • 67
                  lunaemma
                  den 22 december 2010 14:17

Ja man kan jo håbe på det passer det de skrivewr og de kommer op at køre igen. ville da være dejligt og klart bedst for alle parter,, har bare hørt at grunden er at der sidder nogle stykker der ejer det og skummer kæmpe lønninger til sig selv,,, så dety jo klart det ikk hænger sammen,,, men er det sagen kommer de sku til at betale det kan jeg love jer for!!

• Svara
                  • 68
                    mikkelline
                    den 22 december 2010 16:09

Ma indrømme håber sku også de kommer op at kører . Men et eller andet sted er jeg snart ligeglad bare jeg får mine penge. Har pt 7500kr stående som de har lovet mig siden d 2 december. Står også med minus på min konto pga dette. Spillede inde på betway hvor jeg vandt 1500kr sætte dem til udbetaling d 20 om aftenen og havde dem på min konto her til morgen det er sku service. Sådan skal det skuy være hos XLBET os.

• Svara
                  • 69
                    mikkelline
                    den 22 december 2010 16:09

Ma indrømme håber sku også de kommer op at kører . Men et eller andet sted er jeg snart ligeglad bare jeg får mine penge. Har pt 7500kr stående som de har lovet mig siden d 2 december. Står også med minus på min konto pga dette. Spillede inde på betway hvor jeg vandt 1500kr sætte dem til udbetaling d 20 om aftenen og havde dem på min konto her til morgen det er sku service. Sådan skal det skuy være hos XLBET os.

• Svara
                    • 70
                      Godske
                      den 22 december 2010 16:32

De må jo have penge et eller andet sted, for kender en som/har arbejder/t der, og han har da fået løn i sidste måned. Ved så godt nok ikke hvor meget det var, da hans indkomst afhænger af det beløb han "tjener" til xlbet igennem oddsene. Der får han 50% :S
                      Så de må godt snart komme i gang med at fixe de udbetalinger.

• Svara
                    • 71
                      Godske
                      den 22 december 2010 16:31

De må jo have penge et eller andet sted, for kender en som/har arbejder/t der, og han har da fået løn i sidste måned. Ved så godt nok ikke hvor meget det var, da hans indkomst afhænger af det beløb han "tjener" til xlbet igennem oddsene. Der får han 50% :S

• Svara
                      • 72
                        Heido
                        den 22 december 2010 18:15

Jeg kender så omvendt en der ikke har fået løn fra dem siden August.

Hvis de ikke kommer med en udmelding nu stacker jeg min stack videre til nogen mates via ipoker netværket mens man stadig.

Det er ikke ret svært at sætte en webside op med en udmedling, det kan man køre gratis mange steder. At holde folk i uvished er bare idioti og fuldstændigt forrykt.

• Svara
                    • 73
                      Godske
                      den 22 december 2010 16:33

• Svara
                      • 74
                        Godske
                        den 22 december 2010 16:34

ja okay, en lille server fejl på denne side, sorry for tre indlæg !

• Svara
                      • 75
                        Heido
                        den 22 december 2010 18:20

Jeg kender en der ikke har fået løn siden august.

Der skal en udmelding på banen nu.

Hvis de nu er på vej mod konkursen, hvordan kan man foriøvrigt køre et odds/pokersite i sænk, har de ansat Tina Nedergaard til at lave oddsne? Eller mon de har spillet kassen op?

Det er jo ikke fordi de har haft de store udgifter, deres pokerdel har TAIN og ipoker jo sørget for.

Jeg overvejer efterhånden at smide min stack videre til et par mates via ipoker så længe man stadig kan spille på ipoker via xlbet. Men det er jo omvendt synd for TAIN/ipoker.

Jeg troede egentlig der blev stillet store krav til solvens før man fik en licens eller adgang til ipoker.

Udmelding NU XLBet!

• Svara
                        • 76
                          Godske
                          den 23 december 2010 19:05

Min mate har fået en mail, og det ser ud til at være slut med xlbet. Deres side på facebook er også slettet. Så nu ved jeg ikke hvor vi ender, med den "sikring" der er på vores penge. Men at de kan få lov at vente flere måneder med at udbetale, og stadig drive virksomheden er lidt af en gåde. Håber der er en måde man kan straffe de skyldige, nu hvor de stadig har udbetalt løn til ansatte :S

• Svara
                        • 77
                          Godske
                          den 23 december 2010 19:08

http://xlfrag.com/ har stifter og er stadig online, men det er nok to forskellige virksomheder.

• Svara
                        • 78
                          Godske
                          den 23 december 2010 19:11

Har samme stifter*

• Svara
                          • 79
                            lunaemma
                            den 24 december 2010 16:03

Ja det ser godt nok meget skidt ud,, men under al kritik de ikk kommer ud med en udmelding om sagen!! Hvordan med pengen på ens konto er der nogen muligheder for at få dem tilbage igen?
                            Og igen vil jeg meget gerne ha navnene på dem der arbejder der,, kender jakob som svarer på deres +356 nummer, men er der nogen der ved hvor han bor,, han skal bare ikk fylde folk med løgn og få dem til at sætte penge ind, så skal han nok lære det gør man ikk ved forkerte mennesker,, skal siges det ikk er en herregård jeg har derinde kun ca 3200 dollars men stadig træls at bli holdt i mørket og røvrendt når de lige inden de lukkede ned lovede guld og grønne skove!! så skal de bare straffes,,

• Svara
                          • 80
                            lunaemma
                            den 24 december 2010 16:03

Ja det ser godt nok meget skidt ud,, men under al kritik de ikk kommer ud med en udmelding om sagen!! Hvordan med pengen på ens konto er der nogen muligheder for at få dem tilbage igen?
                            Og igen vil jeg meget gerne ha navnene på dem der arbejder der,, kender jakob som svarer på deres +356 nummer, men er der nogen der ved hvor han bor,, han skal bare ikk fylde folk med løgn og få dem til at sætte penge ind, så skal han nok lære det gør man ikk ved forkerte mennesker,, skal siges det ikk er en herregård jeg har derinde kun ca 3200 dollars men stadig træls at bli holdt i mørket og røvrendt når de lige inden de lukkede ned lovede guld og grønne skove!! så skal de bare straffes,,

• Svara
    • 81
      Diojr
      den 24 december 2010 17:55

Jeg har modtaget følgende på min mail idag:

XLBet lukker - hvad nu?

Det er med stor beklagelse, at vi må meddele at vores pokerpartner, XLBet, har meddelt os, at de lukker butikken. Det betyder, at vi ikke kan afslutte indeværende turnering - og at vi er på jagt efter en ny pokerpartner i det nye år.

God jul - trods alt.

Sendt fra XplayN.com der kørte et poker samarbejde med XLBet.

Jeg har "kun" 500,- låst derinde. En kedelig julegave til jer der har mere.

• Svara
    • 82
      Diojr
      den 24 december 2010 17:56

Jeg har modtaget følgende på min mail idag:

XLBet lukker - hvad nu?

Det er med stor beklagelse, at vi må meddele at vores pokerpartner, XLBet, har meddelt os, at de lukker butikken. Det betyder, at vi ikke kan afslutte indeværende turnering - og at vi er på jagt efter en ny pokerpartner i det nye år.

God jul - trods alt.

Jeg har heldigvis "kun" 500,- låst derinde, men det er da en kedelig julegave til jer der måtte have mere derinde. :(

• Svara
      • 83
        lunaemma
        den 25 december 2010 11:30

Indlægget er slettet af SpilXperten.com

• Svara
        • 84
          Bosse30
          den 25 december 2010 11:45

Din vrede er berettiget lunaemma, og jeg forstår den godt, men den type indlæg du er ved at bevæge dig ind på, er slet ikke konstruktive i denne sammenhæng. Du har bevæget dig på grænsen i flere indlæg, men med det sidste er du gået over grænsen og læner dig op ad trusler. Jeg er ikke en del af spilxperten.com og kan slet ikke bestemme, hvad der skal bringes i forum, men det er et useriøst og ukonstruktivt skråplan efter min mening.

Jeg håber du får dine tilgodehavender af fornuftig vej. Det samme håber jeg for alle andre, som XLBet skylder penge.

• Svara
        • 85
          cbll
          den 25 december 2010 13:16

Vi forstår alle dine frustrationer, men der er en hårfin grænse mellem at være pissesur, og direkte true. Og den er du ved at overtræde.. Du kan desværre bliver politianmeldt for sådan noget der, så ville træde mere varsomt hvis jeg var dig.

• Svara
          • 86
            lunaemma
            den 25 december 2010 19:01

Og det mener i ikke de skulle være når de så sent som den 19 20 21 forsikrede om at det bare var en fejl,, men man stadig kunne overføre penge til deres bank i amagerbanken så man kunne spille,,, det er jo tyveri!! de kan melde mig hvis de vil!! de skal bare ikk stjæle fra mig på den måde det er jo bedrageri,, og så gemme sig bag et selskab fra cypern eller hvor det er de er hovedregistreret det holder bare ikke.
            De har haft rigeligt af tid til at melde diplomatisk ud,, har skrevet så mange mails til dem det er helt vildt og de er kommet med løgne hver gang

• Svara
          • 87
            lunaemma
            den 25 december 2010 19:03

bare se hvad de skrev i den her tråd den 18 kl 8.14
            beklager nedetiden (specielt her henover weekenden) - men der arbejdes hårdt på at få serverne op - det påviker iøvrigt også supporten.

hvad sker der for det

• Svara
          • 88
            lunaemma
            den 25 december 2010 19:09

Og hvordan skulle man få sine penge tilbage hvem skal man nu henvende sig til??
            Der må være mange der er frustreret!! man kunne jo bare være et svin og have chipdumpet til en anden ipokerkonto men det er jo at stjæle dens sides penge,,, forstår bare ikk ipoker tillader den her slags svindel!!
            Men ville da være sjovt at høre nogle forslag på hvordan vi får vores penge tilbae på den rigtige måde.

• Svara
          • 89
            BenjaminAR
            den 25 december 2010 19:27

Jeg har endnu ikke hørt noget fra Xl, men går da ud fra at de skriver en officiel udmelding på et tidspunkt.

Jeg kunne dog også godt tænke mig at vide hvad der nu ville være klogt at gøre. Nogen med erfaringer? fx fra Wauw? Kan/vil spilx hjælpe?

• Svara
          • 90
            BenjaminAR
            den 27 december 2010 17:40

Er der nogen der har styr på lovgivningen omkring krakket på XLbet, så vi evt. kunne samle de interesserede kunder til at køre en evt. sag?

• Svara
          • 91
            MartinVP
            den 28 december 2010 09:54

Her står der lidt mere om XLbets konkurs:
            http://www.spilmed.dk/poker-nyheder/159/10922/konkors-xlbet-jacob-nielsen-line-peteri/xlbet-drejer-noeglen.html

De er åbenbart kendte for at være småsvindlere, så set i bakspejlet er det bedrøveligt at have haft penge i sådan et firma :/

• Svara
          • 92
            YoinkZ
            den 28 december 2010 13:25

Jeg forstår også godt folks raseri - og jeg kan fint forstå at de eksperter der sidder her på sitet prøver at dæmpe dig lidt for ikke at komme ud for trueri. Nu læser jeg selv til dagligt til jurist og min partner er næsten færdig. Så selvom han skriver det herinde i et raseri, så vil der ikke ske det store i de "anfald"...
            Med hensyn til jeres penge er det rigtig nok der findes nogle sikkerheds firmaer som sørger for den "gæld" som folk har til gode kan blive udbetalt. Dog ser det bare ud som om xlbet har drevet deres forretning med en ting i hovedet - svindel! Så det eneste er nok at gå rettens vej og se hvad man får ud af det. Problematikken ligger bare i at firmaet har drejet nøglen og er gået konkurs. Så i står nok ikke som de eneste der sikkert gerne vil have jeres penge. Og så blir der jo takseret penge ud til alle folk... og der er garanteret rigtig mange !

Jeg håber inderligt sådan nogle fubmager kommer bag tremmer og betaler rub og stub tilbage så de intet har tilbage - for sådan nogle snydetampe har vi slet ikke brug for!
            De skulle have sådan en røvdfuld !

• Svara
          • 93
            YoinkZ
            den 28 december 2010 13:28

Men det er ligefør man burde have sådan en mand som ham fra Operation X ! Der bør være mere fokus på dette, da det er en stadig voksene branche. Der vil forsat blive lavet et hav af poker / betting sites og der vil komme endnu flere svindlere. Så det kunne være rigtig godt, hvis den gruppe af jer fik fat i nogle navne og alle jeres korrespendancer mellem formaet og jer - og så tog og kontaktede f.eks. Operation X eller anden medie. Det er vigtigt deres navne og evt. dække navne kommer frem - så man gør det endnu sværere for dem at gentage deres skumle planer!

• Svara
            • 94
              MartinVP
              den 28 december 2010 13:31

For dem som endnu ikke har set det, så udsendte XLbet i dag denne mail:

Dear XLBet Client,

We are sorry to inform that XLBet has been forced to close down its business with imediate effect.

For a while we have known that we would need more capital into our company in order to keep building our product and despite almost reaching point of “break even” this fall, we haven’t succeeded in raising the necessary funds to cover the old losses and the costs connected to our new platform, and thus we have decided to close down our business before even more people got economically involved.

We regret that some clients are left frustrated with money on their betting accounts, but we are working on several solutions securing some of the player funds.

We also would like to appologize for the delayed information about the closure, but we would have prefered to get more info about above subject before we released the sad news.

That was not possible, so we will give further information by email when relevant as soon as possible, but until that please understand that any pay out request will be left pending and that any support service has to be closed down.

We are very sorry for the inconveniences brought on you by this, but hope you understand that we have done everything possible to avoid this situation and keep on offering E-Sports betting, Poker and Casino for you.

• Svara
            • 95
              KingFed
              den 28 december 2010 13:32

Dear XLBet Client,

We are sorry to inform that XLBet has been forced to close down its business with imediate effect.

For a while we have known that we would need more capital into our company in order to keep building our product and despite almost reaching point of “break even” this fall, we haven’t succeeded in raising the necessary funds to cover the old losses and the costs connected to our new platform, and thus we have decided to close down our business before even more people got economically involved.

We regret that some clients are left frustrated with money on their betting accounts, but we are working on several solutions securing some of the player funds.

We also would like to appologize for the delayed information about the closure, but we would have prefered to get more info about above subject before we released the sad news.

That was not possible, so we will give further information by email when relevant as soon as possible, but until that please understand that any pay out request will be left pending and that any support service has to be closed down.

We are very sorry for the inconveniences brought on you by this, but hope you understand that we have done everything possible to avoid this situation and keep on offering E-Sports betting, Poker and Casino for you.

• Svara
              • 96
                YoinkZ
                den 28 december 2010 13:39

Men det er jo lamt! Som skrevet står:

MEN, de sendte jo lige en mail til de forudrettede for nogle dage tilbage hvor deres support forsikrede jer om at det blot var fejl på serverne !

Puha, det er blevet svindlet og løjet godt her!

• Svara
              • 97
                mikkelline
                den 28 december 2010 15:25

Synes sku det er så langt ude man kan få lov til at drive en spille side når man har haft økonomiske problemer siden i sommers som står på EB.DK.
                En jepser nielsen som sku være direktør forsikre om han vil gøre alt for kunderne får deres tilgodehavende!!
                SOM OM HAN VIL BARE SIKRE SIN EGEN LØN!!

Jeg har 7500kr tilgode så håber alle der har noget tilgode støtter op om en eventuel sag.

• Svara
              • 98
                BenjaminAR
                den 28 december 2010 15:53

Jeg tror heller ikke en dyt på dem. De køber sig blot lidt tid ved at love det ene og det andet.

Er der nogen der har tid/overskud/lyst til at samle en liste over brugere som inden lukning havde penge stående hos Xlbet??

• Svara
              • 99
                MartinVP
                den 28 december 2010 16:15

Mere om XLbet:
                http://ekstrabladet.dk/sport/betting/spil-nyheder/article1477867.ece

Ikke de bedste oplysninger der står i den artikel bl.a.:
                Det har licens på Curacao på De Hollandske Antiller, hvilket også betyder, at spillemyndighederne er mindre skrappe end i for eksempel Storbritannien eller på Malta, hvor mange af de EU-baserede bookmakere holder til.

• Svara
              • 100
                Bosse30
                den 28 december 2010 19:28

Til YoinkZ:

Vedr. truslerne så har du helt ret i at en sag aldrig vil holde på det nuværende, men mit indlæg (og nok også cbll's) var også kun ment som en venlig henstilling om at tænke sig om inden det blev værre. Man vil nok have svært ved at henholde sig til "anfald", der varer flere dage og flere indlæg. Uden at gå for meget ind i straffeloven, juristeri og mit daglige arbejde, så skal beskeden også kunne fremkalde frygt hos modtageren, og hvis han ikke læser det her, så frygter han jo heller ingenting, men da det er et åbent forum, skal man lige træde lidt mere varsomt, end når man taler med vennerne. Desuden kan jeg se, at Spilxperten fornuftigt har fjernet indlægget.

Men håber også meget at folk får deres penge igen. Håber også folk flittigt skriver i tråden her, så erfaringer kan bruges til fremtidige tilfælde. Måske det er en fordel, at man ofte foretager en udbetaling fra diverse bookies, for at få vished om stabiliteten af disse.

• Svara
              • 101
                lunaemma
                den 4 januari 2011 21:37

Er der nogen der har hørt nooget om tilbagebetaling af indestående?? eller er de sunket under jorden, vored kære venner fra xlbet

• Svara
              • 102
                Fredarn
                den 5 januari 2011 06:42

Jeg fikk denne e-posten fra dem den 28/12:
                "XLBet Situation Update

Dear XLBet Client,

We are very sorry for the inconveniences brought on you by this, but hope you understand that we have done everything possible to avoid this situation and keep on offering E-Sports betting, Poker and Casino for you."

• Svara
              • 103
                BenjaminAR
                den 7 januari 2011 11:31

Jeg har heller ikke hørt nogen videre fra dem, og tvivler da stærkt på at vi får nogen penge tilbage fra de svindlere.....

• Svara
              • 104
                lunaemma
                den 7 januari 2011 13:16

Dert vil jeg godt love for vi gør!! de må snart komme med en udmelding!!
                Ellers er diplomatiet dødt.
                håber på enordentlig afslutning fra deres side

• Svara
              • 105
                NFL20002
                den 10 januari 2011 17:53

Lunaemma har du en mail ?

Jeg vil gerne snakke med dig omkring XLbet.

• Svara
                • 106
                  lunaemma
                  den 10 januari 2011 18:02

lunaemma@live.dk sys oss vi skal få gjort noget ved det evt adresser på de ansvarlige!! de må jo komme med en udmelding det andet er bare noget forfærdeligt svineri

• Svara
                • 107
                  NFL20002
                  den 10 januari 2011 17:53

Skriv din mail og jeg kontakter dig, jeg kan måske hjælpe i XLbet sagen.

• Svara
                  • 108
                    MartinVP
                    den 10 januari 2011 18:00

Kunne du så ikke kontakte SpilXperten også?
                    Det lader ikke til at der er meget hjælp at hente (eller også viser de det bare ikke så tydeligt), selvom det er deres "skyld" at mange herinde fra har oprettet sig hos Xlbet.

Jeg synes det ville være på sin plads at høre SpilXpertens holdning til XLbet.
                    På forhånd tak.

• Svara
                    • 109
                      BenjaminAR
                      den 10 januari 2011 18:16

Er helt enig Martin. Kunne godt bruge Spilx' ekspertise her....

• Svara
                      • 110
                        lunaemma
                        den 10 januari 2011 22:03

lunaemma@live.dk sys oss vi skal få gjort noget ved det evt adresser på de ansvarlige!! de må jo komme med en udmelding det andet er bare noget forfærdeligt svineri

• Svara
                    • 111
                      Fredarn
                      den 10 januari 2011 22:19

Enig med deg der, MartinVP. Det er naturligvis ikke SpilXpertens ansvarsområdet, men likevel; jeg hadde ikke hatt noen konto hos XLBet om det ikke hadde vært for deres samarbeid med Spilxperten.

• Svara
                      • 112
                        lunaemma
                        den 11 januari 2011 19:37

Ja det er ikke meget spilexperten har at sige udover de ikk har dem på deres liste mere, men de har jo anbefalet dem hele året siden de vidste der var noget galt!! til nfl20002 så finder vi lige ud af noget så de kan komme til at aflever har snakket med nogle stykker nu efterhønden der er klar på at tage kampen op hvordan den så kommer til at se ud må vi jo lige se til, venter lige på at få et svar fra jakob og se om han kan klare sagerne elleres tager vi den derfra! ikk

• Svara
                      • 113
                        SpilXperten.com
                        den 11 januari 2011 22:26

Fra SpilXpertens side er vi naturligvis kede af den situation, som XLbets kunder er havnet i. Da vores samarbejde med XLbet stod på, havde vi ikke den fjerneste idé om, at der var disse problemer. Efter disse er kommet frem, har vi naturligvis også forsøgt at hjælpe de brugere, som har henvendt sig til os.

Vi forsøger naturligvis altid at vurdere vores samarbejdspartnere, ligesom alle andre virksomheder ville gøre det, og her virkede XLbet som et fint valg. Vi har som tidligere skrevet søgt XLbet for en afklaring, og selvom det ikke er lykkes, holder vi naturligvis fortsat øje med situationen.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
                        • 114
                          lunaemma
                          den 12 januari 2011 10:04

det er bare utroligt i siger i ikk vidste noget?? de her tråde går helt tilbage til foråret 2010, men i er blevet ved med at anbefale dem?? og oss mærkeligt det er det eneste selskab som er registreret i et land hvor der ikk er økonomisk dækning af indestående!!
                          Men de folk der virkelig prøver skal nok få dere penge har hørt der er nogle af ejerne der har større summer til at stå!! dem kommer de til at aflevere

• Svara
                        • 115
                          Kialpe
                          den 12 januari 2011 11:20

Utrolig vattet holdning fra SpilXperten's side.

Jeg tror der er rigtig mange af os, der udelukkende har en konto hos XLBet fordi de blev anbefalet(sagt god for) af SpilXperten.

Ansvarlighed, hedder det og det kunne eventuelt være på sin plads med nogle gratis points til de brugere som er blevet ramt af dette.

• Svara
                          • 116
                            cioby
                            den 12 januari 2011 12:09

Som en simpel iagttager på sidelinien, så har det undret at SpilX ikke er gået mere SYNLIGT aktivt ind i tråden / meldt op på siden, før nu !
                            XLbet er/var en samarbejdspartner for SpilX , og en bookmaker som man har "anbefalet" , bør en seriøs spilside også være mere synlig reaktiv over for.

Det er altid ens eget ansvar, hvor man sætter sine penge i spil og hvor meget man vil have stående på diverse bookiekonto !
                            Men evt nye og ikke så erfarne der er kommet ind via SpilX til XLbet , de kan godt føle sig vildledt

• Svara
                          • 117
                            Nero
                            den 12 januari 2011 13:06

Er der nogle der er klar over hvilken selskabsform XLBET praktiserede?

Det har jo væsentlig betydning for stifere/ejeres hæftelsesansvar.

• Svara
                          • 118
                            admin
                            den 12 januari 2011 17:45

Først og fremmest vil vi fra Spilxpertens side gerne understrege, at vi er utroligt kede af den situation XLBets konkurs har medført. Og der skal ikke herske nogen tvivl om, at vi i relation til XLBet (og enhver anden bookmaker) altid er og har været på brugernes side. Fra den første gang XLBet henvendte sig med henblik på at annoncere på Spilxperten, har vi forfulgt vores brugeres interesser. At det i bagklogskabens klare lys har vist sig, at vores vurdering af XLBets finansielle setup var forkert (ja måske naivt), er vi naturligvis dybt frustrerede over.

Fra det øjeblik, hvor vi blev klar over, at XLBet ikke håndterede forespørgsler om udbetalinger, har vi været på sagen og forsøgt at få nogle klare tilkendegivelser fra XLBet om, hvornår disse udbetalinger ville blive gennemført. Vi blev mødt med forvisning om, at årsagen var af teknisk karakter og derfor blot et spørgsmål om tid før udbetalingerne blev håndteret. Den forklaring var - er det nu åbenlyst for enhver – blot et forsøg på at købe tid. Baggrunden for, at vi hos Spilxperten, i første omgang ”købte” denne forklaring var, dels nogle klare forsikringer om, at det ikke var finansielle problemer, dels, at XLBet i efteråret, da vi kontaktede dem omkring manglende udbetalinger til deres kunder, hurtigt fik gang i disse igen og samtidig informerede om, at de havde fået en dansk investorgruppe på plads, som sikrede XLBet, at de kunne fortsætte deres udvikling og rykke til ”næste level”, se: http://www.spilxperten.com/nyheder/Danskejet-bookmaker-gaar-ekstra-large-3789/bb6638fc-8111-4d99-97e7-9332a2f464cc_side_3.aspx

Siden XLBet offentliggjorde at de var konkurs, har Spilxperten forsøgt at få en afklaring på, om der ville blive udbetalt noget til kunderne, men eneste udmelding har været en henvisning til de udtalelser, der blev givet til Ekstra Bladet d. 28. december (- http://ekstrabladet.dk/sport/betting/spil-nyheder/article1477867.ece), som reelt ikke bringer lys over, hvorvidt der vil blive udbetalt penge til XLBets kunder eller ej.

Vi skulle naturligvis have kommunikeret løbende på Spilxperten.com omkring vores engagement i sagen – også selvom der reelt ikke er kommet ny information på banen. Vi vil fremadrettet være mere synlige omkring vores engagement i sagen og naturligvis gøre alt hvad vi kan for at assistere vores brugere i bestræbelserne på at få udbetalt hele eller dele af deres tilgodehavende hos XLBet.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
                          • 119
                            lunaemma
                            den 12 januari 2011 20:33

der er ved at blive oprettet en gruppe der gerne vil på besøg hos ejerne her i danmark, vi skal nok få vores penge igen det er sikkert, i kan sende en mail til lunaemma@live.dk hvis i som mig og de andre ikke finder jer i det her så tager vi den et skridt videre

• Svara
                          • 120
                            lunaemma
                            den 15 januari 2011 12:02

har hørt der ikker så mange finanser tilbage derinde, så nu rykker vi videre og så må vi ta kontakt til ejerne, så det er næste skridt så kommer de til at erfare man ikk røvrender folk!!

• Svara
                          • 121
                            NFL20002
                            den 18 januari 2011 14:53

Lunaemma du har ikke svaret på de mails jeg har sendt dig ?

• Svara
                          • 122
                            mikkelline
                            den 19 januari 2011 00:32

Har netop modtaget svar fra ham i dag. Mon ikke han bare har noget andet at se til lige nu . Han svare nok en af dagene.

• Svara
                          • 123
                            lunaemma
                            den 19 januari 2011 14:45

Jeg har været lidt i dialog med jakob nielsen, og venter på svar fra manden, har fået en afklaring på hvad der skal ske hvis vi ikk blir enige!! Men nu får han lige en lille chance for at råde bod på det ellers blir han som hovedmand holdt ansvarlig for det fusk der er sket, om han har indraget andre parter er hans problem, det er ham der kommer til at aflevere!! på den ene ellere den anden måde, men lad ham få en chance så ser vi om plan b skal komme i kraft

• Svara
                          • 124
                            MartinVP
                            den 14 mars 2011 13:29

Er der noget som helst nyt fra XLBet? Har SpilX evt. været i kontakt med dem?

• Svara
                            • 125
                              BenjaminAR
                              den 14 mars 2011 15:28

Ikke mig. Jeg har ikke hørt noget og har konteret penge som tabt. Sørgelig sørgelig sag og jeg synes de slipper alt for nemt, men tror nu ikke at det er besværet værd med det beskedne jeg havde indestående.
                              Skrev ellers en mail til luna, men hørte aldrig fra ham .

• Svara
                            • 126
                              SpilXperten.com
                              den 15 mars 2011 08:31

Hej MartinVP,

Vi har flere gange forsøgt at få fat i XLbet både på skrift og telefonisk efter vores sidste udmelding her d. 12. januar. Det er desværre ikke lykkedes. Hvis andre har brugbar eller endegyldig information, er man selvfølgelig velkommen til at poste her eller kontakte os, så det kan blive videreformidlet.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
                              • 127
                                MartinVP
                                den 30 maj 2011 17:57

Hej

Jeg går ud fra at der stadig ikke er nogen der har hørt fra XLbet?

Jeg ser (ligesom alle andre formoder jeg) pengene som tabte, men jeg undrer mig stadig over hvor let det er for XLbet at slippe?

• Svara
                              • 128
                                BenjaminAR
                                den 30 maj 2011 18:02

Hej Martin.
                                Nej, jeg har heller ikke hørt noget fra dem og selv om selve beløbet ikke piner mig, er jeg også bare mest pissed over at de slipper så let.
                                Jeg går også ud fra, at spilxperten heller ikke har formået at stille noget op...

• Svara
                              • 129
                                Godske
                                den 14 december 2011 13:10

De personer som stod bag xlbet, havde vidst også gange i xlfrag.com, som var en side, hvor man kunne spille counter strike og for hvert kill fik man x antal værdi.. de er nu gået over til at hedde http://www.mygameguru.com/, så gad vide, om man ikke kan få trukket penge ud derfra.. noget som spilxperten kan se på?

• Svara