FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Wolves (R)-Newcastle (R)

• 01
    Molineux
    den 30 augusti 2011 16:19

Uforståeligt højt odds på Wolverhamptons reservehold i dag. De kommer nemlig med et ganske kompetent reservehold.

Målmand Dorus De Vries stod fast for Swansea i sidste sæson, da de rykkede op i Premier League, mens folk som Jody Craddock, Nenad Milijas, Michael Kightly og Adam Hammill også alle er omkring førsteholdet. De to førstnævnte var endda stamspillere i dele af sidste sæson, mens Kightly har været meget skadet. Også Dave Edwards gør comeback i dag, også han er normalt en fast del af førsteholdet. Truppen ses her:

De Vries, Doherty, Craddock, Elokobi, Reckord, Hammill, Milijaš, Edwards, Kightly, Cassidy, Spray, Cotman, Ihiekwe, Price, Ebanks-Landell, Hemmings.

Man tabte første kampe i reserveligaen med 1-3 i Sunderland, men ved den lejlighed var der ikke en eneste af topspillerne fra førsteholdet nede, mens Sunderland havde et par folk nede ved den lejlighed.

Newcastle kommer med et hold uden spillere, der normalt ville være omkring førsteholdet. Seks spillere er med fra akademiet, og ellers er det kun unge talenter, man tager med til kampen. Reservekeeper Ole Söderberg og den unge Sammy Ameobi er således de mest fremtrædende navne på holdet:

Ole Soderberg, Alex Baird, Patrick Nzuzi, Michael Riley, Jeff Henderson, Remie Streete, Stephen Folan, Michael Hoganson, Mehdi Abeid, Brad Inman, Greg McDermott, Brandon Miele, Yven Moyo, Sammy Ameobi, Ryan Donaldson, Dan Taylor.

Har virkelig svært ved at se, at Wolves ikke skal være ret pæne favoritter i dette spot, og sætter en pæn indsats på dem.

• Svara
    • 02
      lvang

Den er desværre allerede nede i 1.75. Underligt jeg ikke modtog tippet selvom jeg var tilmeldt dig, har modtaget et par andre tips i dag. Der er stadig steder med 1.95 og odds 2, tror du der er værdi så langt ned?

• Svara
    • 03
      Stitch

Hej Molineux!

Jeg er enig i spillet, og har da også selv spillet på Wolves (R) i dag.

Eneste anke ved spillet er, at Wolves (R) i sidste sæson ikke altid var gode til at indtage favoritrollen. På papiret var de i flere kampe i sidste sæson modstanderne overlegne, men skuffede temmeligt ofte - ved ikke, om de etablerede førsteholdsspillere mangler motivation til disse kampe.

• Svara
    • 04
      FrederikLarsen
      den 30 augusti 2011 16:25

Kan det passe spillet ikke findes på Bet365?

• Svara
      • 05
        Molineux
        den 30 augusti 2011 17:10

@ Ivang: Jeg vil mene, der er værdi ned til omkring 1,95, så det er lige i grænseland.

@ Stitch: Vores trup er blevet bredere i år, og der er stor konkurrence om pladserne. Man så i pokalkampen mod Northampton, at reserverne var meget fokuserede og vandt komfortabelt 4-0. Det tror jeg også vil afspejle sig på reserveholdet - som jeg indrømmet må erkende leverede et par skuffelser i sidste sæson. Udfra ren trupstyrke burde Wolves ligge omkring de 1,60, men har så netop på grund af det du skriver, valgt at sætte fair odds omkring 1,95.

• Svara