FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Wigan - Manchester City

• 01
    Spas
    den 16 januari 2012 23:00

Wigan tager i aften imod et svækket City mandskab, der blot har hentet en sejr i de seneste 5 kampe (2 cup-kampe, 3 PL-kampe), hvilket betyder at denne sejr er livsnødvendig for at City kan få de 3-points forspring de som minimum behøver, for at kunne holde Tottenham og United fra at overtage 1. pladsen.

City har haft nogle uheldige kampe (0-0 mod West Bromwich, 0-1 mod Sunderland, 2-3 mod United osv.), dog med masser af chancer til Manchester-klubben. Det har været 3 stabile forsvarskæder de har været oppe imod, hvilket jeg personligt også ser som en af faktorerne til, at det ikke har blafret kraftigt i netmaskerne de seneste par kampe.

Nu står Wigan dog for tur, og med et forsvar der har lukket 41 mål ind i 20 kampe, må det siges at være gode odds for Aguero, Balotelli, Dzeko osv.

Meget simpelt, så tror jeg det bliver en kamp med City-dominans, der ender enten 3-0 eller 4-0, og mit bud er at City får en tidlig føring, og udbygger deres føring i 2. halvleg.

Derfor faldt jeg selv for dette odds, og eftersom det er faldende, så må der jo være nogle der er enige med mig!

Jeg vurderer City til omkring 40-45% chance for at dette odds går hjem, eftersom Mancini sikkert har givet holdet en vigtig opsang om deres manglende skarphed, og tror de har brug for en overbevisende sejr i aften, for at bevise at de stadig er potentielle til mesterskabstitlen.

3 units kastet afsted efter dette odds.

• Svara
  • 02
    Spas
    den 16 januari 2012 23:00

... Jeg har taget fuldstændig fejl af mit odds. Jeg var overbevist om, at når man siger "vinder begge halvlege", så var det udemærket med en 1-0 sejr, eftersom de jo så "vinder" begge halvlege.

Lort.

• Svara