FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Wigan - Liverpool

• 01
    christianbc
    den 21 december 2011 13:52

Er christianbc på et sidespor?

Bliver han ved til han rammer det høje odds?

Svaret må vel være måske :)

Men, syntes jeg har fat i noget af det rigtige her.

Wigan skal have 15% her.

Liverpool er igennem en svær periode.

Luis Suarez, den helt store stjerne, er netop blevet dømt til 8 kampes karantæne, (dog ikke tiltrådt endnu) udover et har han fået en kæmpe bøde. Nederlaget bør sætte i hovedet på den sydamerikanske primadonna.

Defensiven har gjort det fantastisk for Liverpool i denne sæson, men offensiven har i den grad været elendig.

Syntes at Wigans spil begynder at være en anelse bedre. Jeg ser klare forbedringer i deres spil, hvilket 1-1 mod Chelsea også indikere.

vigtigst af alt så lod Wigan sig ikke overløbe som de har haft tendens til tidligere på sæsonen.

7,49 holder en stensikker værdi. Holder units nede da racisme skandalens indflydelse er en anelse uklar.

• Svara
  • 02
    Molineux
    den 21 december 2011 13:52

Vil erklære mig totalt uenig i dette tip. Det er rigtigt, at Wigan leverede en fin kamp mod Chelsea, men går vi en hjemmekamp længere tilbage, så tabte de 0-4 til Arsenal - så at lave en konklusion om, at "vigtigst af alt så lod Wigan sig ikke overløbe som de har haft tendens til tidligere på sæsonen", synes jeg er vel forhastet, når det blot er én hjemmekamp siden, at de blev løbet over ende.

Liverpool har i min verden spillet til flere point end de har fået. De har ramt træværket 18 (!) gange i denne sæson, hvilket vidner om, at marginalerne ikke har været på deres side - og de har set meget overbevisende ud i de seneste kampe. Burde have slået Aston Villa og QPR større, og ikke mindst, så er holdets defensivt Premier Leagues bedste lige nu.

Agger og Skrtel viser storform - og i de seneste syv kampe har Liverpool da også blot lukket tre mål ind. De tre mål blev scoret af Chelsea, Manchester City og Fulham - sidstnævnte mens Liverpool var 10 mand efter udvisningen af Jay Spearing.

Det store spørgsmål er selvfølgelig, hvilken indflydelse racismesagen har på Liverpool - men jeg holder den neutral i forhold til væddemålet, da jeg ser den kan "gå begge veje". Enten har den rystet truppen, så de ikke har nok fokus på kampen, eller også føler man sig uretfærdigt behandlet og kommer med en trodsreaktion i aften.

Har selv et AH-1 spil på Liverpool, så kan ikke engang ønske dig held og lykke med spil :-)

• Svara
  • 03
    christianbc
    den 21 december 2011 15:15

Vi kan ikke allesammen være enige. :)

Vil give dig ret i at Liverpool til tider spiller bedre end resultaterne indikere. Men det er nu engang på målene at man vinder fodboldkampe.

Carrol scorer ikke. (2 stk.)

Suarez scorer ikke nok. (5 stk.)

Bellamy scorer ikke nok. (2 stk.)

Downing har slet ikke scoret.

Det skal være skræmmende at midtstopper Skrtel har scoret lige så mange gange som en angriber til 300 mio.

Ved godt at Wigan har scoret 5 mål mindre end Liverpool, men syntes bestemt de har den 15% chance jeg giver dem.

• Svara