FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Wigan - Bolton W

• 01
    Jogga
    den 21 december 2009 12:53

Mandagskampe er sjældent ophidsende i PL, og det tror jeg heller ikke denne bliver. Det er en rigtig led kamp, hvor to hold skal sikre sig vitale point i kampen imod nedrykning til The Championship. Omstændighederne virker ikke særlig spændende, og temperaturen omkring og lidt under nul hjælper næppe på det heller.

Wigan holder åbent hus bagude med ligaens dårligste forsvar, og man har generelt været alt for svingende. Dog uden rigtig at være gode.

Bolton har til gengæld fanget lidt momentum med uafgjort mod City og sejr over West Ham.

Det tror jeg på, de kan tage med på udebanen, som ikke engang er langt væk, da det vel kan betegnes som et lokalopgør. Således tror jeg ikke Wigan har den store fordel her.

Jeg sætter 2/10 units på Bolton +0,5 til 1,79 hos 188bet!

• Svara