FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Wigan Athletic - Man City

• 01
    ChelseaMads
    den 14 januari 2012 13:57

Manchester City had forunderligt nok jun vundet en enkelt af deres seneste fem kampe. To af disse opgør var dog henholdsvis i FA Cuppen og Carling Cuppen, men Roberto Mancini kan alt andet end lige stadig ikke være tilfreds.

Wigan har det sådan set endnu værre. De har nemlig ikke vundet de seneste syv kampe, de har spillet. Senest tabte man til Swindon Town i FA Cuppen, og det seneste indtryk af Wigan er, at de decideret mangler klasse til at spille i Premier League. Lige pt. indtager de også en sølle 19. plads i ligaen. Det er selvfølgelig ikke forventeligt, at Wigan tager tre point i hver kamp eller hver anden kamp, men syv kampe uden en sejr er bestemt ikke godt nok.

På trods af at Manchester City står uden blandt andre Yaya og Kolo Toure, der er til African Cup of Nations, mener jeg ikke, at Wigan vil kunne stille noget op i mod et City mandskab, der bare er klasser bedre.

Bwin har også odds 2,10 på dette spil.

• Svara
  • 02
    WoodmanWoody
    den 14 januari 2012 13:57

Det er ikke muligt at spille hos Bwin mere da de har lukket helt ned for danske kunder så derfor er det irrelavant :)

Desuden kan du få det helt samme spil os hos 365 hvis du kigger under Asian Handicap istedet her er oddset betydelig højere nemlig 2,25 :)

Ellers er jeg forholdsvis enig og mine penge kommer nok også til at gå til et City hold her :)

Held og lykke med spillet.
    WW.

• Svara
  • 03
    ChelseaMads
    den 14 januari 2012 20:34

Nå for søren, det vidste jeg faktisk ikke :)
    Jeg havde heller ikke set, at du kunne få den til 2,25 med Asian Handicap, tak for det :)

• Svara