FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Watford - Tottenham

• 01
    ChelseaMads
    den 27 januari 2012 13:36

Tottenham røg skuffende ud til Fulham i fjerde runde af FA Cuppen sidste sæson, hvor man blev nedsablet med hele 4-0 på Craven Cottage. Redknapps tropper må være opsatte på at nå væsentligt længere i år, og da modstanderen i fjerde runde hedder Watford, ser jeg ingen grund til bekymring.

Watford røg faktisk også ud i fjerde runde af FA Cuppen sidste sæson. Der tabte man Brighton & Hove Albion på eget græs. I denne sæson har Vicarage Road da heller ikke ligefrem vist sig som nået fort, da hjemmebanestatistikken i ligaen hedder 5-4-5. Målscoreren på hjemmebane er heller ikke just imponerende; 19-20 hedder den efter 14 kampe, og lige pt. befinder Watford sig på en 18. plads med 6 point ned til nedrykningsstregen.

Tottenham derimod har haft en forrygende sæson. Selvom man ligger nummer 3 i ligaen bliver der stadig snakket om en Premier League titel på White Hard Lane. Harry Redknapp er dog en rutineret manager, og han ved, at hans hold vil få rigeligt med kampe i den sidste halvdel af sæsonen, og jeg tror derfor, at han vil sende en del reserver i kamp, men bestemt også nogle førsteholdsspillere, da han ikke vil risikere en omkamp.
    Tottenhams trup fra 3. runde så således ud:
    Cudicini, Bassong, Dawson, Lennon, Kranjcar, Rose, Livermore, Pienaar, Pavlyuchenko, Giovani, Defoe

Man kan således konkludere, at det var en yderst kompetent trup, der slog Cheltenham i sidste runde, og jeg tror at en lignende opstilling vil blive brugt i mod Watford.

For mig at se, vinder Tottenham denne kamp stensikkert, og jeg tør derfor godt smide 3 units på at de vinder med mere end et enkelt mål.

• Svara
  • 02
    Titanium
    den 27 januari 2012 13:36

Det lyder fornuftigt :)

Unibet og Betsafe har odds 2,40.

• Svara