FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Washington Wizards - New Jersey Nets (player)

• 01
    jank1
    den 26 december 2011 20:53

Går med Deron Williams, som i den grad skal tage lederrollen med et svagt Nets-hold. Der er ingen Brook Lopez (fodskade), så Deron Williams er den KLART bedste offensive spiller.

Han har spillet i Europa i off-season - lavede f.x 50 pts i en kamp for Besiktas - og han bør være mange skridt længere fremme ift. modstander og holdkammerater, formmæssigt. Krydret med, at han er en af de bedste PG's i NBA.

Deron's rolle er klar. Han er den åbenlyse offensive funktion og vil få rigeligt med skud i aften. Han skal være stor favorit til at holde dette spread.

Snittede 20.1 pts i sidste sæson, og i hans eneste opgør mod Wizards scorede han 28 pts.

Match-uppet, John Wall, er en ganske god forsvarsspiller - og det trækker ned. Alligevel er jeg tættere på 65% end 60% for dette spil.

• Svara
  • 02
    TearDrop
    den 26 december 2011 20:53

Er folk interesserede i Betsson player specials? For så har jeg en del spil fremover.

• Svara
    • 03
      Bosse30
      den 26 december 2011 20:59

Ja bare kom med dem.

• Svara
    • 04
      jank1
      den 26 december 2011 21:07

Hej Selcuk.

Nu er spillet jo selvfølgelig kun lagt op, fordi der er et pænere marked bag. Pinny, Unibet og Nordicbet har alle en værdifuld linje på spilleren. Jeg lagde op fra Betsson, fordi det var bedste odds på Williams-spillet - men nævner også de andre bookies. Min unit-angivelse tager endda også højde for, at det er Betsson.

Personligt smider jeg kun op hos Betsson, hvis flere bookies har en linje i nærheden. Og så max til 4U. Står Betsson alene med et godt odds, smider jeg ikke op. Det giver et falsk billede af ens TBP i længden imo.

Men der er mange guldkorn hos Betsson i dag, bestemt.

jank1

• Svara
      • 05
        TearDrop
        den 26 december 2011 21:16

Det er mere for om der er nogen der kan bruge dem.

• Svara
      • 06
        Bosse30
        den 26 december 2011 21:48

Men hvis Betsson er alene med et godt odds er der da intet i vejen med at smide det op i forum, hvis man ikke vil "sminke" sin tbp. Ligesom spil hos bookies som Spilxperten ikke anbefaler også kan smides op i forum.

• Svara