FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Washington Redskins - Minnesota Vikings (props)

• 01
    Bosse30
    den 24 december 2011 00:08

Ladbrokes med 85,5y @ 1,83.

Peterson vendte tilbage i sidste uge efter en længere skade. Han blev "sparret" og holdt til 60y på 10 carries, da kampen forløb således, at Vikings skulle kaste mere, dog havde han et enkelt løb for 39y, hvilket selvf. sminker stats lidt. 6,0 ypc er dog ganske pænt. Han er ubetinget starter og giver ikke mange carries bort - kun Harvin og Gerhart får nogle deciderede run-plays.

Adrian Peterson

Snitter 84,7 ypg. Er holdets absolutte stjerne og største offensive trussel. Så længe Vikings hænger på, så vil Peterson blive flittigt brugt. Er delt som #2 i løb +40y med 3 stk. Er #11 i løb +20y. Én af ligaens absolut bedste RB's. Vikings er #4 i rush offense.

Washington Redskins

#18 i rush defense og tillader 112,0 ypg. De er #21 i at tillade løb +20y. De er #17 i +40y løb med 2 stk. Redskins har mødt følgende top 10 rushing offenses:

Eagles #3: Redskins tillod 192y.
    Panthers #5: Redskins tillod 175y.
    49'ers #9: Redskins tillod 138y.

Faremoment

Selve kampforløbet er altid et faremoment. Selvom Redskins har spillet habilt de seneste kampe og er markant favorit, så ser jeg ikke Redskins som et hold, der kører Vikings af banen som Saints f.eks. gjorde. Derudover stikker der ikke nogle specifikke faremomenter i øjnene.

Konklusion

Linjen er sat for lavt i forhold til, at All-day er skadesfri og Redskins ikke har et særlig godt rush defense. Jeg forventer Peterson får omkring 20 carries eller flere, og med et snit på 4,8 ypc, så bør han gå pænt over linjen.

• Svara
    • 02
      cbll
      den 24 december 2011 00:08

Bare en lille heads up, så tror jeg ikke du skal anbefale bwin - de har lukket ned for flere danske kunder, og er strøget af den anbefalede liste flere steder. Jeg skulle ikke sætte penge derind lige nu, i hvert fald :-)

God jul!

• Svara
    • 03
      cbll
      den 24 december 2011 00:09

Pinnacle forresten med 1,71 på at Peterson scorer TD. Mener du det er et skud værd?

• Svara
      • 04
        Bosse30
        den 24 december 2011 00:36

Har læst med omkring bwin, men mig bekendt har de ekskluderede alle fået deres penge. Dog ekstrem dårlig stil af bwin - ingen tvivl om det, og jeg tømmer også kontoen hos dem efter hvert spil, det har jeg gjort i noget tid nu. Men jeg tænker, at Spilxperten melder noget ud om deres anbefaling, hvis vi ikke må bruge den. Men det er en fin pointe cbll, så kan brugerne selv vurdere hvor meget de vil satse med deres indskud.

Peterson har scoret TD i 8/11 kampe og er altid Vikings største favorit til et TD. Statistikken er også med spillet, da han kun 1 gang er gået fra banen 2 kampe i streg uden TD set over de seneste par sæsoner - og han scorede ikke i sidste uge. Redskins har lukket 12 TD ind langs jorden i år. Peterson skal ha' pæne chancer for at score, da han også selv klarer goal-line rushes. 1,71 er acceptabelt på ham vil jeg mene og er et skud værd (omkring 3-4 units imo), mange bookies vil nok komme ud med 1,3 - 1,5 på ham.

• Svara