FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

WTA New Haven, Single

• 01
    Original
    den 26 augusti 2011 09:19

Jeg tror på Wozniacki selvom mine seneste boblertips har været imod hende. Hun spillede rigtig flot i nat og viste godt mod. Hun virker ovenpå og er mere aggresiv.

I kvartfinalen møder hun Mchale som hun tabte tidligere på måneden til, men jeg tror verdens etteren er tilbage og gør det ved at vinde denne turnering. US Open er snart ved godt mod, og hun vil gerne have en god optakt.

De spillere hun kan møde i finalen hvis hun kommer så langt, er Bartoli, Na Li, Pavlyuchenkova og Vinci.

Na Li er den største trussel hvis man spørger hvad jeg mener, men hun har ikke været opdrejninger siden hendes flotte turnering ved Wimbledon.

Bartoli har været småskadet et stykke tid nu, og hun kan ikke klare så mange turneringer med skaden. Hun skal være i tip top form til US Open.

Wozzy er ude af form, men hvis hun spiller op til sit bedste, så skal hun vinde denne turnering. Her tænker jeg også på, at det kun ville være maksimalt for Wozzy at komme så langt som muligt så hun fik nogle meter i benene.

• Svara
    • 02
      Original
      den 26 augusti 2011 09:19

Wozzy er i semifinalen nu. Hun vandt 2-0 over Mchale.

• Svara
      • 03
        Parise
        den 26 augusti 2011 09:51

ok

• Svara
      • 04
        Original
        den 26 augusti 2011 12:40

Hvorfor kommenterer,når du intet konstruktivt har at sige?

• Svara
      • 05
        Original
        den 26 augusti 2011 21:44

Kunne godt tænke mig at vide hvorfor du kommenterede som du gjorde?

• Svara
    • 06
      Original
      den 28 augusti 2011 17:48

Spillrt gik hjem

• Svara
      • 07
        Parise
        den 28 augusti 2011 18:59

Tak for info.

Så skal vi ikke selv finde ud af hvem der vandt via en timelang google-søgning :)

• Svara
      • 08
        Original
        den 28 augusti 2011 19:13

Selv tak

• Svara