FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Vinder gruppe B

• 01
    Titanium
    den 8 januari 2012 11:03

Oddset er meget lavt, men jeg synes at sansynligheden for at Danmark eller Portugal skulle vinde gruppe B foran stormagterne Holland og Tyskland, er rigtig lille.

Begge hold ligger langt niveaumæssigt fra Tyskland og Holland og Portugal og Danmark er, modsat de to hold, ikke favoritter til at vinde noget som helst ved EM.

For at sætte lidt perspektiv på chancen for at holdene vinder hele EM fordeler det sig således hos Betfair:
    Tyskland: 4,3
    Holland: 8,6
    Portugal: 22
    Danmark: 100

Uefa world ranking:
    Holland, nr 2
    Tyskland, nr 3
    Portugal, nr 7
    Danmark, nr 11

Giver tippet 95% chance for at gå hjem hvilket giver en betvalue på 112%.

• Svara
    • 02
      MartinVP
      den 8 januari 2012 11:03

Jeg går ud fra at du ikke har tjekket odds andre steder end Danske Spil, for de tilbyder formentlig det laveste odds på Tyskland som vinder (1,95). Fx har Ladbrokes 2,3, Unibet 2,2 osv. Holland kan også fås til odds 3 hos Partybets (hvis folk ellers kan logge ind) i stedet for de 2,9 du har fået.

Derfor vil et godt råde være at tjekke andre bookmakere inden du sender spillet ud. BetBrain har oddssammenligning på vinderen af hver enkelt gruppe.

Jeg synes i øvrigt at 95% virker noget i overkanten, men du får held og lykke med spillet alligevel :-)

• Svara
    • 03
      christianbc
      den 11 januari 2012 17:18

Tror bestemt også det sker. Men jeg ville da give Danmark 5% chance for at vinde puljen, hvor Portugal bestemt også skal have noget. Må nok erkende at jeg på ingen måde kan finde den nævnte betvalue nogle steder.

Dette er en slutrunde, der vil forekomme overraskelser, så dette virker ikke bestemt velovervejet.

• Svara
    • 04
      Spas
      den 12 januari 2012 11:08

Må erklære mig enig med de andre kommentarer. Og samtidig, så er der satme ikke meget gevinst i at spille på noget til odds 1,17 :P men held og lykke alligevel!

• Svara
      • 05
        Bad Ass Mike
        den 28 februari 2012 17:28

Enig, skidt tip på flere punkter, synes jeg.

1) Tyskland til 2,25 på Lads + Holland til 3,00 på Betsafe pt. --> 1,29 samlet. Uendeligt meget bedre end 1,17.

2) 95% er helt ude i hampen. Alene DK skal have 5-6% (vurderet ud fra bookmakernes odds), Portugal velsagtens på den gode side af 15. Det kan godt være, at Tyskland og Holland er gode, meeeen.. Suveræne er de altså ikke nødvendigvis!

Til gengæld vil jeg lige knytte en kommentar til: "Og samtidig, så er der satme ikke meget gevinst i at spille på noget til odds 1,17 :P men held og lykke alligevel!"

Jeg synes på ingen måde, der er noget galt i at spille til 1,17, hvis bare værdien er til stede. HVIS der er værdi, borger det jo for høj sandsynlighed --> basis for at sende en solid sum efter det.

"Problemet" her er (ud over jeg ikke kan se værdien i de 1,17) vel mere, at pengene skal bindes omkring 3½ måned til så lavt et odds - mon ikke de er bedre brugt på at få lov at yngle på andre ting i mellemtiden?

Jeg har ikke noget imod langtidsspil, men så skal værdien altså også være temmelig høj.

• Svara