FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Vinder af pokaltuneringen

• 01
    WoodmanWoody
    den 25 oktober 2011 11:37

Mit spil her går på at Brøndby skal vinde pokalturneringen 2011-2012.

Jeg tror meget på Brøndby i år, i den her pokalturnering og jeg synes der er meget der taler for dette spil.

1) Brøndby er ude af kampen om 1 pladsen i superligaen og der er lang vejr bare op til en top 4 der ville give uefa kvalifikation, Dvs kommer brøndby ikke i top4 skal de altså vinde pokalturnerigen for at gøre nogle forhåbninger om international fodbold.

2) Brøndby har vist ved deres første kamp mod Elite3000 at de stiller til start med stærkest holdopstilling og tager turnerigen 100% seriøs.

3) Brøndby's spil har været meget svingende, men samtidig må jeg også sige at jeg synes de har fortjent mere end hvad de har fået, de har både været foran 1-0 mod Fc Midtjylland også lukkede 2mål ind til sidst, de har været foran Fck og haft alt underkontrol hvor de ikke får lukket kampen, de har haft uhyrlige mange chancer mod Fc Nordsjælland hvor de ikke for scoret. Alt i alt har brøndy efter min mening været inde i en krise hvor både uheld og lige det sidste mangler men faktisk gjort det helt udemærket.

Hvem er Brøndby's store konkurenter til turneringen? Det må jo så primært være Fck, Fc Midtjylland, Fc Nordsjælland, Horsens, og Agf.
    Kvartfinalerne i år ligger fra d 25-27 oktober hvor det ser således ud:

Hobro IK - SønderjyskE
    Herlev IF - AC Horsens
    Vejle Boldklub Kolding - AGF
    FC Fredericia - Viborg FF
    Næsby - Silkeborg IF
    FC København - Brøndby IF
    FC Roskilde - HB Køge
    FC Nordsjælland - FC Midtjylland

Brøndby skal somsagt møde Fck i parken hvor de simpelthen vil gøre alt! for at tæve fck. Der findes ikke noget være end når ærkerivalerne bliver ved med at vinde over en, både når de spiller bedst og når heldet også er på deres side. Jeg tror virkelig Brøndby vinder den her kamp og det er på overbevisende grunde som.

1) Brøndby spillede klart bedst sidste kamp og har revanche til gode.
    2) Brøndby vil somsagt gøre alt for at vinde den her kamp, og det kan umildbart ''rede'' noget af deres sæson mod en sejr over Fck i parken.
    3) Jeg tror ikke Fck tager turneringen 100% seriøs. De sidste 2 år er de blever slået ud af Horsens og Sønderjyske.
    4) Fck er altså til at spille op med og de er ikke ligeså overlegene som sidste sæson, deres sidste 3 kampe har været: 3-0 nederlag til Standart Liege, 1-1 mod Agf i parken, 1-2 til Fck mod brøndby, ufortjent.

Hvad der også er godt for spillet er at 2 af de hold der virkelig gerne vil vinde turneringen og har spillede finale de sidste 2 år mødes mod hinanden allerede nu i kvart finalen, nemlig Midtjylland mod Nordsjælland så hvis brøndby slår Fck ud ser det ligepludselig rigtig fornuftigt ud for brøndby.

Oddset: Så vidt jeg kan se er det kun Unibet der ude med odds på pokalturnerings vinder?? I så fald synes jeg det er utroligt at det kun er Nordsjælland og køge der giver mere fra superligaen, jo vidst er det fordi de skal spille mod Fck, men de skal jo også slåes før eller siden.

Jeg synes der holder utrolig stor værdi i det her odds men spiller kun 4 units på grund af den lave sandsynlighed.

Alternativet kunne være brøndby i top 4 til odds 5 men så vil jeg hellere foreslå en sejr til brøndby over Fck når de mødes i parken næste gang :)

Så skal det da også lige siges at jeg personligt er Fck fan og holder med fck i den her turneringen og håber brøndby får en ordentlig røvfuld ;)

Håber i følger, og held og lykke til dem der gør :)

• Svara
    • 02
      Original
      den 25 oktober 2011 11:37

Hvad synes du om spillet nu? Flot odds i hvertfald. Torsdagens kamp er også rykket til Brøndby, så det må give lidt mere værdi.

• Svara
    • 03
      WoodmanWoody
      den 26 oktober 2011 11:16

Synes kun der er mere der taler for spillet! Bestemt gør brøndby det ikke godt og har ikke laveret, Men!

1) Brøndby's stadion er bestemt en stor fordel

2) Fck er også i krise og spiller ikke godt for tiden.

Jeg skal ind og se kampen imorgen på Brøndby's stadion og jeg glæder mig utrolig meget, vinder Fck bliver jeg glad, taber de har jeg en trøse præmie i at dette bet bliver bedre ;)

Er du hoppet med på vognen her :)?

• Svara
    • 04
      WoodmanWoody
      den 26 oktober 2011 11:16

Synes kun der er mere der taler for spillet! Bestemt gør brøndby det ikke godt og har ikke laveret, Men!

1) Brøndby's stadion er bestemt en stor fordel

2) Fck er også i krise og spiller ikke godt for tiden.

Jeg skal ind og se kampen imorgen på Brøndby's stadion og jeg glæder mig utrolig meget, vinder Fck bliver jeg glad, taber de har jeg en trøse præmie i at dette bet bliver bedre ;)

Er du hoppet med på vognen her :)?

• Svara