FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Videoton - MTK

• 01
    Leandinho
    den 16 november 2011 11:34

(Bemærk, at Videoton i visse sammenhænge benævnes som Fehervar – en forkortelse af bynavnet Szekesfehervar)

Den ungarske Liga Cup er indrettet i fem puljer af fire hold, hvor de fem puljevindere og de tre bedste toere går videre til kvartfinalerne.

Situationen i Gruppe B:

1 Videoton 5 3 1 1 11 7 +4 10
    2 MTK 5 3 1 1 6 5 +1 10
    3 Gyirmót 5 1 1 3 9 11 -2 4
    4 Honvéd 5 1 1 3 5 8 -3 4

Stillingen i de andre grupper gør, at der ikke skal mere end 11 point til for at gå videre som bedste to’er, hvorfor det virker fuldstændig oplagt, at Videoton og MTK deler i porten og går videre til næste runde.

I forvejen ser kampen markant mere lige ud end forventet. MTK Budapest fører den næstbedste ungarske rækkke suverænt med 11 sejre i 12 forsøg, og det ligner en retur til den bedste række, hvor man rykkede ned fra sidste sæson.

Man slog Videoton med 1-0 i den omvendte kamp.

Videotons mestre har ikke vist samme styrke som sidste sæson, og man er allerede 11 point efter Debrecen halvvejs inde i sæsonen.

I forvejen har man benyttet Liga Cuppen til at teste reserverne fra truppen – da man senest slog Gyirmot med 4-2 var det således med seks mand fra truppen, der havde fået færre end fire starter i sæsonens 15 kampe. Uanset hvad er Sandor og Elek fra midtbanen med garanti ude - begge er kaldt ind til Ungarns landshold, der tirsdag tabte 1-2 til Polen.

Har kamp i weekenden mod Siofok, og det vil undre mig gevaldigt, hvis man gider bruge kræfter på at sikre sig en førsteplads, der er ligegyldig - efter hvad jeg har kunnet læse mig til opereres der ikke med seedning til kvartfinalerne.

Ungarsk fodbold er dog en tvivlsom størrelse, så selvom den umiddelbare værdi er til max, så nøjes jeg med at sende seks units af sted.

• Svara
    • 02
      Zenter
      den 16 november 2011 11:34

Sportingbet ude med 4,8. Kunne næsten heller ikke få noget igennem hos Unibet.

• Svara
      • 03
        Leandinho
        den 16 november 2011 15:59

Både Bet365 og 5Dimes faldt ganske pænt mod kickoff, blot for at eksplodere lige op til, hvor de respektivt endte i 4,50 og 4,33. Som udgangspunkt ikke noget godt spil, men man kan håbe, at markedet vurderede helt galt - det er set flere gange i denne turnering.

• Svara
      • 04
        TheMadDane
        den 16 november 2011 16:14

Hvad mener du med at det som udgangspunkt ikke var noget godt spil?

• Svara
      • 05
        Leandinho
        den 16 november 2011 16:39

...at jeg, såfremt spillet virkelig havde været seks units værd, formentlig havde fået markant større oddssving. Jeg har ikke holdopstillinger fra kampen endnu, men noget kunne tyde på, at MTK af en eller anden helt bizar grund kommer med reserverne eller anden info, der gør, at oddset på Videoton ikke sneg sig højere op end det gjorde.

Spillet 35 minutter uden scoringer - krydset står stadigvæk i temmelig høje 3,60 hos 365 LIVE, men der er selvfølgelig også en chance for, at de bare bruger en standard oddstabel for en 1,40 favorit, hvor man har tiltro til, at favoritten med tiden kører sejren hjem.

• Svara
      • 06
        TheMadDane
        den 16 november 2011 16:50

Ahh en skam. Dog kan som du siger begge hold var tilfreds med uafgjort og 0-0 efter de 40min er fint.

• Svara
      • 07
        TheMadDane
        den 16 november 2011 16:57

Det var flot grammatik. Vi prøver igen. Dog kan begge hold være tilfreds med uafgjort som du nævner.

• Svara
      • 08
        TheMadDane
        den 16 november 2011 17:56

Er du da sinddsyg der kom mange hjørnespark hele 18 styks (!).. Vel også tit en indikation af mange chancer. Men den endte utroligt nok 0-0 :). Flot spottet.
        Takker herfra.

• Svara
        • 09
          Leandinho
          den 16 november 2011 17:58

Det er til at mærke på spil-heldet, at kæresten skred i sidste uge. Når det så endelig skal være skader det ikke med lidt positiv varians.

Som nævnt tidligere har markedet ikke reageret ret kraftigt på ellers store nyheder fra den ungarske liga cup, og selvom Videoton vandt hjørnestatistikken 14-4, så holder jeg fast i, at 4+ på krydset var solidt serveret :-)

• Svara
        • 10
          vixen
          den 16 november 2011 17:59

Kæmpe X-hit, i øverste højre hjørne af skabet... ;-)

• Svara
    • 11
      Tippo
      den 16 november 2011 18:00

Melder mig i hyldestkoret. Det er ekstremt godt set, og du har jo i høj grad fanget noget, bookmakerne slet ikke har fanget.

Under 2,5 gav 2,7 i odds, så også et kanonspil.

Thumbs up!

• Svara
      • 12
        Nero
        den 16 november 2011 18:05

Fortræffeligt! Hvem havde forventet at man onsdag aften skulle sidde og bidde negle pga ungarsk pokal!

Stærkt!

Hvordan er det nu, Leandinho? Er det dig fra sporten.dk??

• Svara
      • 13
        Leandinho
        den 16 november 2011 18:12

Det får jeg svært ved at løbe fra. Man kan lidt kalde det en Peter Parker/Spiderman-sammenligning. Jeg laver dog også andre ting på Sporten.dk, der ikke er relateret til Betting.

• Svara
    • 14
      christianbc
      den 16 november 2011 18:44

Godt set. Helt igennem fremragende læst.

• Svara