FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Victoria Azarenka - Maria Sharapova

• 01
    Higuain
    den 28 januari 2012 01:03

Helt forskruet odds her og værdi til maxspil! Sharapova har en hårdere serv og det er helt hen i vejret at Betsafe har valgt at gøre Azarenka favorit i denne duel, hvor man sågar vinder væddemålet, hvis de to spillere server en lige hård serv som deres hurtigste. Sharapova er højere og stærkere og satser mere på serven end Azarenka. Azarenka har været inde med en enkelt kongeserv på hele 178 km/t. hvilket er helt uhørt for den unge hviderusser. Jeg ved ikke om det er det, som tricker Betsafe. Azarenka har mistet fart i serven hen af turneringen og har ikke været over 168 km/t. de seneste 3 kampe – 168 km/t. er Sharapovas dårligste ”hurtigste serv” i en kamp.

Således har Azarenka i denne turnering servet med 168, 178, 172, 165, 168, 168 km/t. i sine 6 kampe, mens Sharapova har været på 171, 168, 174, 176, 173, 173 km/t. som hurtigste serv i sine kampe.

Sharapova server generelt bare hårdere end Azarenka. Under US Open i September spillede begge kvinder 3 kampe, hvori Sharapova hurtigste serv i snit var 10 km/t. hurtigere end Azarenkas. Til Wimbledon hvor Sharapova kom i finalen og Azarenka i semifinalen havde Sharapova sin hurtigste serv på min. 108 mph i hver kamp, mens Azarenka ikke kom over 106 i sine 5 kampe.

Unibet er ude med 1,75 på Sharapova har den hurtigste serv med -4,5 i handicap. Vi får altså hos Betsafe højere odds og 5 bedre i handicap.

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 28 januari 2012 01:03

Er du hjernedød du har mange Units afsted på denne Tennis kamp :D haha...

Jeg vælger dog at gå all in 10/10 med dig her da jeg synes du begrunder det godt med en fin analyse og god statestik, thumps up!
      Ved dog ikke helt om jer tør føle alle spillene, men kunne godt tænke mig at høre om du selv har spillet 37 units på denne ene tennis kamp? Nu ved jeg ikke hvad du ligger med % ved et 10units spil, ca 5%? Men er vi oppe i at du så ca har sat 20% af din rulle på denne ene kamp?

WW.

• Svara
      • 03
        cbll
        den 28 januari 2012 01:15

Så vidt jeg er orienteret må vi eksperter ikke overskride 10 units per kamp. Men ved ikke om det gælder for alle?

Synes det er fint at du finder spil med værdi til 10 units, men er det reelt at give forslag til det? Jeg er ingen haj til tennis, slet ikke specielt, men forestiller mig da at det er ekstremt små og følsomme markeder?

• Svara
    • 04
      hogager
      den 28 januari 2012 10:17

Hvad er der lige sket her Higuain?

37 units på en kamp ! må næsten være ny rekord for en ekspert world wide. At du så sætter 10u på et special spil, som du har fundet hos en bookmaker, virker totalt latterligt.

I øvrigt synes jeg det er DYBT useriøst, at du har 32 units afsted på lørdagens fodbold kampe samt 37 units på denne tennis kamp! I mine øjne hører det ingen steder hjemme, at en ekspert på denne måde "tilter" med tips!

• Svara
      • 05
        Wizard Of Odds
        den 28 januari 2012 11:09

Nu ved jeg ikke om der er regler for hvor mange units man må have på samme kamp, men hvis man finder flere ting spilbare i samme kamp så skal man vel bare anbefale disse..!!

Så kan vi andre brugere jo bare selv sortere i hvilke vi vælger at følge.

Personligt kan jeg ikke se noget galt i hans mange spil.

• Svara
      • 06
        Higuain
        den 28 januari 2012 11:55

Ja, det er rigtigt nok mange units på en kamp. Hvis jeg selv kunne spille det antal units, så havde jeg nok gjort det, men det er ikke muligt grundet limits.

Grunden til jeg lægger spillene ud med det antal units er for at vise den præcise værdi for spillet, ud fra Units-skalaen her på siden. Man kan diskutere om det er retmæssigt at ligge 10U ud på et special spil. Hvis man skal tage hensyn til limits, så måske nej, men de personer som modtager spillet skal vide, at dette spil indeholder max-værdi. Kun at skrive det i analysen holder ikke, hvis man modtager den på sms.

Jeg smider mange spil ud på samme kamp, men kan stå inde for værdien i et hvert af de enkelte spil og giver bare brugerne flere valgmuligheder. Skulle odds falde på et spil, så er der mulighed for at fange nogle af de andre.

hogager? Hvad er det useriøse ved mine fodboldpicks?

• Svara
        • 07
          Herba
          den 28 januari 2012 12:30

Prøv at se det den anden vej, hvis der er en heldig der endnu ikke har limit hos betsafe og sætter 10 units på dette spil, tror du så ikke han er MEGET tættere på at få units der?

Og ja mener bestemt også det er decideret useriøst at smække så mange units efter en begivenhed, hvis man bare ved en lille smule om moneymanagement så ved man det er nogo ligemeget hvad.

• Svara
        • 08
          Sputnik1
          den 28 januari 2012 15:07

Det kan nu sagtens lad sig gøre, ved at skrive max-spil eller 10U, i parantes det hvor du skriver dit tip.
          Så kan man også læse det i sms.

Tillykke med et flot spil, det var et spil jeg gerne ville have fundet ;)

• Svara