FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Viborg FF - Blokhus FC

• 01
    tymochyk
    den 5 oktober 2011 22:44

Fredag aften mødes ambitiøse Viborg og oprykkerne fra Blokhus. Viborg har spillet for meget uafgjort i denne sæson, og har dermed kun fået 10 point for 8 kampe. I pokalen slog holdet dog AaB i straffesparkskonkurrence, hvilket vidner om kvalitet. Ove Christensen råder over en god trup, som bør kunne tilspille sig en plads i den bedre halvdel af 1.division. Sidste sæson var en gigantisk skuffelse, og jeg tror alvoren gik op for holdet sidste år – vinder de ikke kampen mod Blokhus, kan de risikere at ende i den forkerte ende igen. På hjemmebanen har Viborg ikke tabt i år, det er blevet til sejre over Hjørring og Roskilde, uafgjort mod Vejle og Brønshøj.

Blokhus klarede sig igennem nåleøjet sidste sæson og er nu at finde i landets andenbedste række. Indsatsen har indtil videre været som forventet, 6 point hvoraf de 5 er hentet på hjemmebanen i Pandrup. Man har endnu ikke holdt buret rent. Blokhus’ cheftræner Søren Kusk er en klog hund, som har formået at samle en trup med hårdtarbejdende folk og enkelte profiler såsom Peter Tranberg og Jeppe Østenkær. På udebane er det blevet til 3 nederlag og en uafgjort. Deraf to store snittere til Roskilde og Vejle. Blokhus vil fokusere på at hente de fleste point på hjemmebanen, point på udebane må være ren bonus. Blokhus’ trup har 2.divisionsniveau, men vil komme langt på fight. Blokhus vil ikke komme til at hente point mod de bedste hold, da de simpelthen har for langt op til disse hold. Indtil videre er pointene hentet mod AB, Skive, Hobro og Næstved.

Jeg tror Viborg away bliver et af de sværeste steder at spille denne sæson, og jeg har svært ved at se Blokhus få point med hjem. Viborg bør vinde kampen komfortabelt, og jeg synes dette spil virker rigtig fornuftigt.

• Svara
  • 02
    tymochyk
    den 5 oktober 2011 22:44

Oddset er desværre allerede ændret på det anbefalede tip, og nu hedder linjen -1 til 1,74.

Alternativt kan man vælge ren sejr hos Ladbrokes, som ikke har reageret endnu (1,60).

• Svara