FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Viborg - Blokhus

• 01
    cbll
    den 7 oktober 2011 10:19

Efter et par sæsoner i dvale er Viborg endelig i noget der kan betegnes som en relativt stabil situation. Og dog - nervøsiteten breder sig, eftersom de sidste krummer i kagedåsen efterhånden er brugt op. Finanserne rækker ikke - og man kunne være frisk og spørge sig selv, om nervøsiteten ikke afspejler sig på banen.

Ikke desto er deres princip tydeligt: forsvar. De har kun lukket 5 mål ind i 8 kampe, kun overgået af Randers. Det er en ydmyg spillestil, der fint matcher deres kompetencer på holdet, hellere end den omgang tilfældig fodbold de har spillet de senere sæsoner.

Blokhus er et hold med mange unge spillere, og de har haft det svært. 18 mål indkasseret i 8 kampe er næppe godkendt, og deres forsvar er gået helt ned imod VB Kolding, hvor de tabte 0-5. Til tider har de dog stået fint, hvilket et 0-1 nederlag imod Randers bevidner.

Nordjyderne har spillet de sidste to uafgjorte, og jeg tror de har fundet ud af, at en stabil defensiv er vejen frem i denne offensive division. Viborgs hjemmebane er blevet noget af et fort - og jeg tror deres udgangspunkt vil være at forsvare, og køre en sikker sejr hjem. Hellere forsvar end angreb, for målene skal nok komme. Jeg spår ikke et tandløst Blokhus offensiv specielt store chancer - og omvendt er Viborg ikke et hold, der pludseligt sprudler.

• Svara
  • 02
    WoodmanWoody
    den 7 oktober 2011 10:19

Gir odds 2,0 på bet365 :) men fin analyse, vil da ligge lidt her.

• Svara
  • 03
    cbll
    den 7 oktober 2011 15:26

Noget uforstående over for odds movement, men sådan kan det jo gå. Ramte markedet på et træls tidspunkt, virker det til. Holder dog fast i analysen. Vil dog knytte en kommentar til, at disse over/under spil i 1. division lige så meget går efter mavefornemmelse, som fakta. Skovlede selv units og atter units ind sidste sæson og den før, ved at spille under'en i Viborgs kampe. De omkringliggende faktorer - bl.a. økonomien, interne stridigheder, etc., er noget bookmakerne oftest ikke tager med i deres vurderinger - og det er her, man tit kan slå dem. Sådan siger min erfaring mig i hvert fald :-)

Lykke til!

• Svara