FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Vejle Boldklub Kolding - AGF

• 01
    Original
    den 26 oktober 2011 14:08

Oddset falder meget tror jeg. Analyse kommer på i eftermiddag

• Svara
    • 02
      Original
      den 26 oktober 2011 14:08

Et utrolig højt odds på Vejle Boldklub hvor jeg sagtens kan forsvare 5 units indskuddet.

AGF har nogle vigtige spillere ude, Håland, Kasper Povlsen, Mark Howard og Devdariani er allesammen ude af dette opgør. Derudover har Graulund ikke spillet så meget på det seneste grundet store problemer med skader, jeg forventer ikke han er med i dag.

Disse fravær fra AGF betyder enormt meget for klubben. AGF har leveret en flot sæson indtil videre og har 5-6-2 i 13 kampe. Det er rigtig godt for en klub som lige er rykket op.

Vejle mangler Kim Olsen som er en meget vigtig og utrolig farlig herre oppe i front. Det er et stort tab. Vejle ligger på en 3. plads i første division, dog et stykke efter de to nedrykkere fra Superligaen sidste år. De er rigtig stærke hjemme hvor de stadig er ubesejrede i 5 kampe og har faktisk kun lukket et enkelt mål ind.

Vejle får det svært i aften, får AGF er et godt hold, også selvom de mangler et par stykker. Vejle skal være klar fra start og være 110% klar. Jeg kan ikke lade dette odds være, jeg synes det er rigtig flot

• Svara
    • 03
      Original
      den 26 oktober 2011 17:18

Markedet med et snit på 3,61 på Vejle nu!

• Svara
      • 04
        cbll
        den 26 oktober 2011 19:39

Hvad skete der lige for SBObet's live movements her?!

Starter i 2,10 området for AGF -0.5... 3 minutter inde i kampen - banket op til 2,76, hvor jeg så rammer den med ret mange units pga. værdien - derefter ryger den ned til 2,20 igen, og så op på 2,70 igen..

Alt imens lukker eurobookmakerne for indskud.

Nogen der kan give en rationel forklaring på dét stunt?

• Svara
      • 05
        cbll
        den 26 oktober 2011 19:43

Meget, meget underligt det her - oddset bliver ved med at gå op!

Man må antage, at de kendte startopstillinger osv(der ingen overraskelser havde), 1 time før kampstart.

Men alligevel går odds-movement helt amok her 3 min inde i kampen?

Enten har en eller anden kinesermand med penge i lommen smidt alt for meget på Vejle - eller også er der da noget luskværk igang..

• Svara
      • 06
        Original
        den 26 oktober 2011 19:48

Umiddelbart lyder det som en meget pengestærk spiller har lagt kassen på Vejle :-)

• Svara
      • 07
        cbll
        den 26 oktober 2011 19:55

Hvis det var et 2. divisionshold imod et DS hold - fair nok. Men jeg har da aldrig oplevet sådan en fordrejning af odds før/midt i en kamp, uden at det var pga. skader el. lign..

• Svara
      • 08
        Original
        den 26 oktober 2011 19:56

AGF har ikke haft meget spil. Kan måske og have en grund til de mærkelig liveodds. Kæmpechancer til Vejle

• Svara
      • 09
        Original
        den 26 oktober 2011 21:39

Øv! De måtte gerne have scoret 11 minutter før :-)

• Svara