FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Vannpolo kvinner: Brazil - Spain

• 01
    Spiritus
    den 20 juli 2011 15:59
    • Svara
  • 02
    Bollerup
    den 20 juli 2011 16:00

Hej Spiritus

Du ser ud til at have fat i den lange ende med din TBP - trods der ikke er så mange spil at konkludere på - men hvorfor argumenterer du ikke for dine spil?

Hvad taler for, hvad taler mod?

• Svara
  • 03
    TigerNicho
    den 21 juli 2011 00:30

Som han skrev i en af sine første spil, kan han ikke nå tunge analyser med det antal spil han sender ud om dagen. Men håber da han er klar til noget uddybende hvis man har spørgsmål.
    //Tiger

• Svara
  • 04
    Spiritus
    den 21 juli 2011 13:22

Hei

Beklager at jeg svarer så seint, har ikke sett disse innleggene før nå.
    Har begynt med analyser på tipsene mine. Alle analysene blir ikke like dype, men det skal i alle fall stå noen ord om hvert tips.

Det jeg kan si om min TBP er at av erfaring vet jeg at den ikke vil ligge så høyt etter mange mange spill som det den gjør nå. La oss si etter 500-1000 spill kalkulerer jeg med å ha en TBP på 105-108%.

En klar filosofi jeg har er; det er bedre å ha en TBP på 105% over 2000 spill, enn 120% TBP over 200 spill.
    Med en snittinnsats på f.eks 3,5 units per spill vil man etter 2000 spill ha en omsetning på 7000 units. Med en forventet avkastning på 105% vil man ha tjent 350 units.
    På 200 spill og en snittinnsats på 3,5 units har man ommsatt for 700 units.
    Med 120% avkastning vil man da tjene 140 units.
    Det gir en forskjell på 210 units opptjent!
    Derfor ønsker jeg å komme med så mange spill som mulig, siden det er antall units man tjener som er det viktige her.
    Det er jo tross alt antall units opptjent som avgjør hvor mye man i virkeligheten tjener på oddstipping :)

//You must learn this lesson fast and learn it well//

• Svara