FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Vancouver Canucks - Pittsburgh Penguins

• 01
    Aaes89
    den 7 oktober 2011 01:39

Dagen som mange verden over, heriblandt undertegnede, har ventet på er nu over os - sæsonstart i verdens bedste ishockeyliga! Det har været en lang off-season som har budt på mange spændende ting som vil være en del af mine analyser i år. Vi håber på endnu en sæson i de grønne tal, og med forhåbentligt flere spil fra min hånd.
    Og ja, jeg starter sæsonen op med et spil på Penguins, som jeg er blødende fan af.

Penguins har igen set stærke ud fra start i år, og kun et nederlag til Red Wings natten til mandag, var skyld i at man ikke vandt alle seks pre-season kampe i år. Især Malkin har set virkelig klar ud, efter han missede halvdelen af sidste år til en knæskade. Man er stadig uden Crosby, hvilket er et stort minus for Penguins. Dybden i deres roster gør dog at der altid er en der er klar til at træde til og fylde hullet for top-spillerne der bliver skadet.

Vancouver ligger i ruiner efter deres nederlag i syvende kamp af Stanley Cup finalen på HJEMMEBANE (!!!!!), efter kampen var der store optøjer i gader og stræder, hvor butikker, biler og huse måtte lide megen skade pga. de helt store ishockey heltes nederlag. Canucks holdet ligner meget det fra sidste år, stadig ledet af Sedin brødrene og med game-changer Roberto Luongo på kassen.

Vancouver er gode hjemme, og taber kun 8-13 kampe på hjemme i år, men samtidig skal Penguins også tilskrives at de er stort set lige gode ude som hjemme. Jeg har Vancouver som favorit, men at Penguins skal have under 35% for at vinde den første kamp i sæsonen, hvor ingen af holdene helt kender hinanden kan jeg ikke se.

Canucks skal være favoritter, men synes langt fra hjemmebanen betyder så meget som nogle bookies mener den gør. Bwin med odds 3,25, det er for højt så tidligt på sæsonen.

45-20-35

• Svara
  • 02
    denjo17
    den 7 oktober 2011 01:40

Har vancouver ikke mistet backen Christian Ehrhoff til buffalo. Han er da rimelig vigtig for deres powerplay og en solid back. Så helt det samme er det vel ikke

• Svara
  • 03
    Aaes89
    den 7 oktober 2011 03:18

Det har du ret i, men nu går mit spil også på Penguins, og ikke på Canucks.

Dog flytter Ehrhoff ikke meget mere end maks 0,5% i min bog, da det i højere grad er Nucks' offensiv og goaltending jeg frygter, så vurderede det som værende ret underordnet.

• Svara