FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Valenciennes - Lille

• 01
    Original
    den 30 oktober 2011 20:36

Der spilles sent søndag aften noget af et lokalderby når Valenciennes hjemme tager imod Lille.

Hvis vi tager et kig på udeholdet Lille, så skal de i kamp mod Inter i midtugen. Men jeg kan næsten garantere for, at dette ikke fylder spillernes hoveder, slet ikke når det er lokalderby vi har med at gøre. Lille har vundet deres seneste 3 kampe, bla. mod Lyon som også er et godt hold, dem vandt de 3-1 over.

Valenciennes vil komme med fuld tryk på fra start, og har gejsten intakt da det er lokalopgør og de vil gøre alt for at slå deres rivaler. Jeg tror bare ikke det er nok. De ligger tredjesidst og truppen er bare dårligere end Lilles.

Lille er uden Chedjou som er fast mand centralt i forsvaret. Valenciennes mangler Pujol, holdets bedste angriber. Derudover er forsvarsspilleren og anføren for holdet, Ducourtioux i karantæne.

Jeg forventer altså en sejr til Lille i sidste ende. Desto længere vi kommer i kampen viser Lille deres erfaring og kommer til flere og flere chancer når Valenciennes løber tør for kræfter og ikke mindst idéer.

• Svara
  • 02
    Badpublicity
    den 30 oktober 2011 20:36

hmm som du selv siger lille har inter kampen i tankerne, og lille er vel ikke verdens stærkeste udebane hold? og de har vist heller aldrig vundet denne kamp på udebane? synes du stadig lille har over 43-44 % chance for at vinde kampen?

• Svara
  • 03
    Original
    den 30 oktober 2011 20:56

Hej BP,

Lille er faktisk et rigtig godt udehold. Sidste sæson fik man 8-8-3. 8 sejre, 8 uafgjorte og kun tre tabte kampe. I denne sæson har de vundet 3 og spillet 2 uafgjorte kampe og tabt 0. Så Lille er faktisk et rigtig stærkt og solidt udebanehold.

Indbyrdes har de det meget svært mod Valenciennes, de har ikke vundet over dem i 4 kampe, men jeg tror de vinder i dag, værdien er tilstede. Omend det bliver en meget lige og spændende kamp.

Desuden nævner jeg præcis, at Lille IKKE har Inter kampen i tankerne før kampen er slut, eller rettere; indtil kampen er afgjort.

Alle de momenter du har lagt op, er alle nogle jeg selvfølgelig havde styr på inden kampen, så selvfølgelig mener jeg der er 43-44% for at vinde.

• Svara
  • 04
    mottah
    den 31 oktober 2011 10:53

Nogen du havde styr på... Har du ligepludselig også fået stor indsigt i Ligue1 nu? eller har du lånt lidt inspiration fra den kære Jens?

• Svara
  • 05
    Original
    den 31 oktober 2011 14:12

Hej mottah,

Troede sku du var gået under jorden! Har ikke hørt dig kritisere mine spil længe nu! Har savnet dig.

Dette har jeg læst mig frem til. Kræver ikke den store viden at finde fravær og statistik.

• Svara
  • 06
    mottah
    den 31 oktober 2011 14:43

Nope, er jeg skam ikke.

Du giver bare udtryk for et indgående kendskab til Lille's motivation og bruger ord som "garantere", med sådan et kendskab til klubberne i Ligue 1 fandt jeg det bare underligt at du ikke har fundet værdi i L1 før.

Når du kommer med tips til alt fra øst til vest, kan man jo ikke undgå at blive imponeret eller undres - går ud fra du er ekspert-aspirant nu du er bobler - så er det jo rart at vide hvor du har din force.

Fx. er det jo tydeligt at se hvilke på områder Hagen eller Parise har deres viden - dig kan jeg ikke placere for ved ikke om dine tips er baseret på din egen viden - eller om du bliver inspireret andetsteds og så sætter dit touch på.

Har jo desværre før set dig C/P tekst herfra sitet i et tip og smidt den under eget navn på et konkurrende site. Så det kunne vel også gå den anden vej.
    Undskylder self hvis du skrev tip til dagens spil inden du blev bobler.

• Svara
  • 07
    Original
    den 31 oktober 2011 14:56

Hej igen :-)

Siden jeg startede synes jeg selv jeg har udviklet mig en del. Har haft en del uheldige episoder, men det sker ikke mere. Jeg har ganske rigtigt mange spil fra mange forskellige ligaer. Mine hovedområder i fodbolden er den danske helt klart. Det er her jeg har min største viden. Ellers er de europæiske altid velkommen og jeg følger mange kampe henover weekenden. Den italienske holder jeg mig dog fra så vidt muligt.

Men den danske superliga, La Liga og PL.

• Svara