FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

VB Kolding - AGF

• 01
    cbll
    den 26 oktober 2011 14:10

Landspokalturneringen

De fleste spiller på VB Kolding - og markedet er drænet for værdi på det punkt, omend jeg nok er uenig i hvilken vej denne kamp kan gå. Derimod har jeg en bedre fidus til en målfattig kamp. Ladbrokes ligger fint over et marked, der er på vej ned.

AGF er ramt af afbud. Håland og Povlsen er ude - to motorer, der holder båden igang for AGF. Det kan helt klart mærkes i en kamp som denne, som jeg forventer går ned i tempo, som en effekt af skaderne. Derudover er Graulund og småskadet.

VB Kolding uden de store skader - dog er Kim Olsen ude, hvilket helt sikkert er skidt offensivt. Han er deres go-to-guy når det gælder mål, og han har flænset mange forsvar op i 1. division med hans dominerende fysik.

Føler lidt bookmakerne forventer en kamp, som var det i en liga. Pokalbold plejer bare ikke at gå sådan. VB Kolding skal, om man vil det eller ej, bruge resourcerne på 1. division, hvor de skal hive enten Randers eller Esbjerg af pinden. Kan de så holde til at give den fuld skrue i en kamp som denne? Jeg tvivler. Med Olsen ude er dette argument blot bedre.

Samme status med AGF. Går de videre, er det fint - men hvor meget vil de ligge ind i det?

Jeg forventer en kamp i sløvt tempo, med to hold, der gerne vil gå videre - men på ingen måde vil løbe solen død(eller hvad man nu siger?) for at opnå det.

• Svara
  • 02
    Original
    den 26 oktober 2011 14:10

Jeg er enig :-)

D

• Svara
  • 03
    Original
    den 26 oktober 2011 14:11

Sorry, jeg er helt enig. Det famøse ordsprog hedder: Løbe solen sort :-)

God kamp

• Svara