FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Urawa Reds - Tokyo Verdy

• 01
    Leandinho
    den 15 november 2011 23:30

Pokalkamp i Japan, hvor motivationsforskellen skal være uhyggelig stor.

Urawa Reds er i krise. I starten af det 21. århundrede var holdet fast inventar i toppen af japansk fodbold, men det er gået voldsomt ned af bakke for Tokyo-klubben, som denne sæson er endt i en grim nedrykningsflirt.

Tre spillerunder før tid er man kun to point over stregen, og de sidste tre runder inkluderer møder med førerholdet fra Kashiwa, bundproppen fra Avispa samt weekendens svære kamp mod femteplacerede Vegalta Sendai.

En nedrykning vil have ufattelige konsekvenser for en klub, der tabte over 15 millioner kroner sidste sæson og har set deres gennemsnitspublikumtal gå fra 47.000 i 2008 til sølle 32.500 denne sæson. Af samme grund bør pokalturneringen have latterlig lille prioritet med tanke på, at man blot er i tredje runde, og at man skal vinde fire kampe før man står i finalen.

Helt sikkert er det, at den suveræne topscorer Genki Haraguchi er med det japanske landshold, ligesom forsvarskrumtap Spiranovic er med Australiens ditto. Duoen med Marcio Rihardes og Tatsuya Tanaka er skadet – de har stået for fire scoringer denne sæson.

Kampen i weekenden mod Vegalta er i øvrigt allerede lørdag, sådan så man får mindre end 72 timers restitution.

17 kilometer fra Saitama Stadium finder man Tokyo Verdy, som huserer i den næstbedste række. Med tre spillerunder igen kan man hverken nå fugl eller fisk fra sin placering som nummer syv i rækken, men til gengæld har man status som rækkens mest scorende hold med 64 træffere i 35 kampe. Udover topscorer Takuma Abe med 16 træffere er man ekstremt homogent scorende, hvor hele 14 andre spillere er at finde på klubbens interne topscorerliste.

Præsterer stort set lige så godt på udebane som på eget græs, hvor der er hentet hhv. 28 og 24 point. Kommer uden skader eller karantæner i truppen og skal have gode chancer for at avancere til tredje runde her.

4 gange pengene på udesejren er helt godnat – særligt fordi jeg ikke skænker uafgjort så mange tanker. Det bør på ingen måder være i Urawas interesse at skulle ud i 120 minutter før weekendens vigtige kamp, så hvis man endelig angriber kampen meget seriøst, tror jeg også, det ender med tre point.

• Svara
    • 02
      LaLeø
      den 16 november 2011 11:08

Flot analyse, håber at den er spot on!

• Svara
    • 03
      jank1
      den 15 november 2011 23:30

4,20 hos Tipico.

Det ser tip ser lækkert ud! Flot analyse - og jeg følger.

Tak desuden for et godt spil på Belize!

jank1

• Svara
      • 04
        Herba
        den 15 november 2011 23:40

4.5 hos bet3000, dog hvor man skal have 3 kampe. Curacao og Canada kunne være gode bud, og det giver så ialt 5.05..

• Svara
      • 05
        Leandinho
        den 16 november 2011 11:03

Nå, spillet må siges at være godkendt uanset udfaldet. Tokyo Verdy endte i 3,30 ved kickoff hos alle de store asiater.

• Svara
      • 06
        bigdipper
        den 16 november 2011 13:28

Hvis nu oddset var steget i stedet ville spillet så automatisk have været dårligt uanset resultatet af kampen?

• Svara
      • 07
        hogager
        den 16 november 2011 13:35

Nej det betyder bare, at der generelt var en opfattelse af, at oddset på Tokyo var for højt, Hvorfor oddset regulerede sig ned! Derfor kan man bruge dette som en god rettesnor, om oddset var sat spot on, eller om der var værdi i spillet.

• Svara
      • 08
        bigdipper
        den 16 november 2011 13:46

Det er jo ikke det samme som at godkende spillet før kampen er spillet.
        Linierne flytter sig forkert i forhold til værdien ganske ofte, selv om det modsatte scenarie naturligvis forekommer oftere.

Vi taler et 1x2 marked på en japansk cup kamp. Der skal jo intet til at flytte linierne. Hvem siger det ikke var indskudede sat af leandinhos læsere der har gjort det?

• Svara
      • 09
        Leandinho
        den 16 november 2011 14:00

Vi snakker ikke en eller anden Jalla-liga, hvor et enkelt klik flytter linjerne hverken 0,10 eller 0,20. Vi snakker en respekterer pokalturnering på et asiatisk marked, hvor jeg tror du undervurderer millionbeløbene, der kommer ind på sådanne kampe.

Jeg tillod mig at blåstemple spillet i forhold til, at prisen endte med at falde 25 % på udesejren, og at jeg derfor, ved kick-off, ikke kunne gøre mere end at folde mine hænder.

Med 10 minutter igen stod kampen i 1,70-2,30 DNB i Urawas favør, så det var vel ikke helt forkert, at kampen var tættere end anskuet pre-flop?

• Svara