FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Udinese Calcio - Arsenal (To qualify)

• 01
    Original
    den 23 augusti 2011 14:18

Jeg tror på overraskelsen her. Udinese skabte sig et godt udgangspunkt og tabte 1-0 i Arsenal. Arsenals sæson har været ødelagt af transferrygter, skader og røde kort.

Fabregas har fået skiftet til Barca, Nasri er næsten sikker på ikke at komme med i denne kamp, for ellers er han ikke spilleberrettiget til CHL for City, han skifter dertil stor sandsynlighed.

Arsenal er uden Djourou, Squllaci, Wilshere, Rosicky, Traore, Song, Gervinho, Diaby og Gibbs. Og uden Fabregas og uden Nasri, ja så bliver det svært.

En 1-0 sejr hjemme burde være muligt.

• Svara
    • 02
      hogager
      den 23 augusti 2011 14:24

Det ligger et sted mellem dårlig og elendig research det du har lavet på dette spil.

Hvor i "analysen" nævner du, at Udinese har sagt farvel til Sanchez, D'Alesandro, Motta, Pepe, Zapate og Inler?

At smide så mange units efter et spil, du hverken har styr på trupnyt hos Gunners eller generelt truppen hos Udinese, lyder fuldstændig uhørt!

• Svara
      • 03
        mester1000
        den 23 augusti 2011 14:49

Rosicky burde også være klar. Bare til info

• Svara
    • 04
      Mr_Hagen
      den 23 augusti 2011 14:18

Dette grænser simpelthen til at vildlede abonnenterne her på siden.

"Arsenal er uden Djourou, Squllaci, Wilshere, Rosicky, Traore, Song, Gervinho, Diaby og Gibbs. Og uden Fabregas og uden Nasri, ja så bliver det svært."

Hvor får du ovenstående fra? Så vidt jeg - ved meget lidt research - kan finde frem til er formentlig både Song og Gervinho i startopstillingen, mens både Djorou og Wilshere kun betegnes som tvivlsomme. Desuden er van Persie tilbage efter karantæne i første opgør. Oven i købet døjer Udinese og med skader. Det må da også være relevant ift. din analyse?

• Svara
      • 05
        Original
        den 23 augusti 2011 14:59

Hej,

Jeg fik mine kilder fra Arsenal.com http://www.arsenal.com/team-news

Mvh
        Mads

• Svara
      • 06
        Original
        den 23 augusti 2011 15:05

Men efter at kigget nærmere så har jeg fundet ud af følgende:

Laurent Koscielny og K. Gibbs er ude. Djourou og Wilshere i tvivlsomme. Song og Gervinho er tilbage.

Udinese mangler Floro Flores mens forsvarsspilleren Dommizzi også er ude. To startere som kommer til at have en rolle for holdet i den kommende sæson.

• Svara
    • 07
      christianbc
      den 23 augusti 2011 16:30

Må give Mr_Hagen og hogager ret..

Er ret sikker på at kravet for at ligge spil op på denne side er at man laver en grundig og gennemført analyse!

Den her minder mest af alt om noget der er misvisende og mangelfuld!

• Svara