FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Udbetaling på Bwin

• 01
    donkeydonk
    den 18 december 2011 01:18

Nu har jeg prøvet at få svar vha. bwin's kundeservice, men de kan tilsyneladende ikke finde ud af at give svar tilbage. Så nu prøver jeg herinde..

Hvis man har fået et nyt dankort fordi det tidligere var udløbet, hvordan ændrer man så kortoplysningerne?

På forhånd tak!

• Svara
    • 02
      dane
      den 18 december 2011 10:34

indbetaler med det nye kort

• Svara
    • 03
      Parise
      den 18 december 2011 10:47

Ville ikke anbefale at indbetale. De lukker danskeres konti uden nogen former for info og stjæler deres b'inside point. BetXpert har fjernet dem som anbefalet bookmaker, da de ignorerer deres mails. SpilXperten burde gøre det samme, inden flere kommer i klemme hos Bwin.

• Svara
      • 04
        cbll
        den 18 december 2011 11:37

Har også læst skrækhistorier rundt omkring. Har ikke selv haft konto på bwin i noget tid pga. dårlig kundeservice, men som Parise skriver, så får folk uden varsel lukket deres konto for tiden uden at få noget som helst afvide..

Det stikker dog næsten ikke Danbooks klamme "Stik os dit CPR nummer og få 100kr i bonus!!"-metoder... Dét er komisk..

• Svara
    • 05
      donkeydonk
      den 18 december 2011 12:23

At indbetale med det nye kort ændrer ikke på udbetalingskortetoplysningerne, som stadig har det gamle kortnummer. Jeg kan ikke finde nogen steder, hvor man kan ændre på udbetalingskortet...
      Det virker jo usandsynligt at der ikke er en let tilgængelig måde at gøre det på, da mange må komme ud for det på et tidspunkt..

Mvh

• Svara
      • 06
        gunners
        den 18 december 2011 18:09

hey....

for at kunne udbetale til et nyt Visa kort, skal man have indbetalt med det. det er derfor at du ikke kan tilføje det under udbetaling.

mvh

• Svara
      • 07
        donkeydonk
        den 18 december 2011 21:05

Hey!

Jeg har prøvet indbetale med det nye kort, og tilmed slette de tidligere - intet sker. Når jeg er inde på udbetalingen er det gamle kort der som det eneste og ingen valgmuligheder :S?

• Svara
        • 08
          gunners
          den 19 december 2011 12:24

ok det er noget som Bwin selv skal rette så.

de var 4 dage om at svare på, hvad de skulle se af bevis for at flytte min adresse til udlandet. så de er måske lidt presset.

• Svara
        • 09
          Fissan Poulsen
          den 19 december 2011 12:46

Hej donkeydonk,

Jeg har oplevet det samme med betfair, og selvom jeg havde indbetalt med mit nye kort, kunne jeg ikke overføre 10.000 kr. som jeg havde i sin tid.

En god regel er, at udbetale alle penge man har lige før man skifter dankort.

Det jeg endte med at gøre, var at kime betfair ned, og det lykkedes mig efter lang tid, at sende kopi af mit pas, kørekort osv. ind. Det er en lang proces, men du er nødt til at ringe til dem!

• Svara
          • 10
            Tytteboevs
            den 19 december 2011 13:49

@Fissan - det du omtaler er jo ikke Betfairs problem, men dit eget? Det er for din sikkerheds skyld, og det står jo i reglerne, når du signer op. Jeg ændrede uden problemer mit kortnummer, og det gik nemt og hurtigt hos Betfair.

Der er ingen grund til at udbetale alle sine penge ved kortskifte, det eneste du får ud af dem er evt. gebyrer.

GL
            T

• Svara
          • 11
            Fissan Poulsen
            den 19 december 2011 14:08

Jeg kunne godt ændre mine kortinformationer, og tilføje nye, problemet var bare at jeg derfra ikke kunne udbetale til mit nye kort.

Jeg var derfor tvunget til at scanne og sende personlig info til deres hovedkontor, før jeg kunne hive mine penge ud.

Jeg tror donkeydonk har samme problem.

Fissan

• Svara
          • 12
            donkeydonk
            den 19 december 2011 18:11

Det kunne godt lyde som det samme, ja.. :s

Har i kendskab til at bruge bankoverførsel? Vil det kunne fungere i stedet?

• Svara
          • 13
            Tytteboevs
            den 19 december 2011 19:50

@Fissan - for din egen sikkerheds skyld, så kører mange bookmakere et "know your customer" check (KYC), og det er såmænd helt normal procedure.Det samme er gældende for ekspempel hos Pinny og pt. også hos 365.

GL
            T

• Svara
          • 14
            Fissan Poulsen
            den 19 december 2011 20:35

Præcis, det er det jeg siger, bare med andre ord :-)

Og tror stadig at det er dét problem donkeydonk har.

Han er nok nødt til at ringe til bwin, det er det jeg vil frem til.

• Svara