FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

UNICS Kazan - Milano (Player)

• 01
    cbll
    den 1 februari 2012 18:15

Som nævnt i hovedanalysen er Domercant virkelig dominerende i Euroleague i år. 21 pts imod Panathinaikos, og 16 imod Fenerbahce. I det første gruppespil lå han med et snit på 16.5 - bl.a. gik han helt amok imod Siena, hvor det blev til hele 30 pts. Snittet er dog misvisene. Specielt de to kampe imod Barcelona, hvor det blev til hhv. 8 og 9 pts., trækker gevaldigt ned - meget på grund af Barcas kontrollerende spil, men også på grund af det lave tempo i kampene, og at han generelt ikke fik mange skud her.

Trækker vi de to kampe ud fra statistikken ligger vi på 18.5 pts i snit - og han bliver helt sikkert UNICS Kazans go to guy i denne kamp også. Skal Milano have mange chancer her, skal han foules når han trækker in the paint - og han er skarp on the line, hvor han skyder omkring de 83% i sæsonen.

Forvent mange minutter af ham - deraf større sandsynlig for at han kommer på tavlen. jeg kan ikke se bort fra hans run samt Kazans success - linjen på 14.5 her fortjener et lille over-spil.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 1 februari 2012 18:15

10 pts på de første 5 min af kampen; kun 2 mere siden af, så 12 her hvor vi går ind i 4. quarter, hvor de dog ser ud til at spare nogle af starterne :-/ Lavestscorende euroleague kamp jeg nogensinde har set selv.

• Svara