FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tyskland (EM)

• 01
    TheMadDane
    den 17 november 2011 08:21

Tror de fleste kender til Tysklands kvaliteter. Slog senest Holland i venskabskamp (Ikke det samme men stadig).

CV: 25% for Tysk EM guld i 2012.

• Svara
  • 02
    WoodmanWoody
    den 17 november 2011 08:21

Må sgu sige jeg synes det er lidt tyndt det her. Nu ved jeg personligt meget til det Tyske landshold da jeg følger Bayern München tæt og jeg tror også meget på de vinder guld til EM men jeg kunne godt tænke mig en analyse og hvorfor du når frem til de 25%!

• Svara
  • 03
    TheMadDane
    den 17 november 2011 08:29

Sure. Tyskland er i fremgang og er blevet bedre og bedre de seneste år. De har ingen individuelle kæmpe stjerne ligesom spanien, brasilien, argentina osv, men de er et rigtig godt kollektiv og slog senest den forventede 3 plads til EM (Min mening Holland), de vandt overbevisende 3-0. Spanien har vist svaghedstegn ved bl.a. at tabe til England samt blot sikre sig uafgjort mod Costa Rica. Dette var selfølgelig venskabskampe, men jeg vil stadig vurdere et opgør på nuværende tidspunkt mellem de 2 nationer til tæt på 50-50, og hjemmebanen vil afgøre det.. Og når de kommer på EM spiller de jo begge på udebane så det vil være fuldstændig lige. Men der er jo stadig et års tid endnu, og meget kan ske, (skader, karriestop osv).

CV: Spanien 30% for EM
    CV: Tyskland 25%
    CV: Holland 15%
    CV: Resten af landene: 30%

• Svara
  • 04
    DitlevVallentin
    den 19 november 2011 21:07

Enig med WoodmanWoody.... Hvor er den fyldstgørende analyse med gode argumenter???:-)
    Ikke for at være sur eller pesimist, men det du sendte ud i første omgang kan ingen bruge til noget....

• Svara
  • 05
    TheMadDane
    den 19 november 2011 21:17

Nope. Enig. Men jeg ville faktisk have lavet en mere fyldestgørende analyse senere, men det kom jeg fra igen. Og da Woody skrev havde jeg tid, og lavede den så der.

• Svara
  • 06
    Original
    den 7 december 2011 15:19

Du kan jo ikke kalde din kommentar for en analyse? Hvad med en opdatering og en længere analyse som for det første forklare hvordan du er kommet frem til 25% For det andet kan du redegøre for, hvordan Tysklands gruppe ser ud, det er den sværeste pulje vil jeg mene, og hvordan er vejen frem til finalen hvis de når så langt?

• Svara