FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tyskland - Danmark 1

• 01
    linki007
    den 4 december 2009 21:42

Jeg har kigget lidt på denne kamp og synes at 2.25 igen på tyskland er meget da jeg vil mene at denne kamp er tæt og måske endda med tyskland som lille favorit. Jeg har godt nok ingen trup info, så hvis andre har en ide om hvorfor danmark er gjort til favorit må i godt ligeråbe op;)

• Svara
  • 02
    linki007
    den 4 december 2009 21:44

og det er forresten håndbold, har lige set at der også er en curlingkamp i morgen hvis man er til den slags.

• Svara
  • 03
    Baba Musa
    den 5 december 2009 06:58

Lærke Møller en af Danmarks bedste offensive spillere blev skadet i går, og kommer ikke med ved VM. Så jeg tror også du har ret det lugter af tysk sejr. Danmark er også altid overvurderet ved disse slutrunder grundet tidligere tiders meritter.

• Svara