FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tyrkiet-Tyskland

• 01
    Roooni
    den 6 oktober 2011 15:55

Ser vi på Tyskland’s 8 kampe er det udelukkende sejre med en målscore på 28-5. Dette vedrører opgør mod hold som 2x Østrig, 2x Aserbajdsjan, 2x Kasakhstan, samt Belgien ude og Tyrkiet hjemme. Jeg hæfter mig især ved hjemmekampen mod Tyrkiet, hvor Tyrkiet bliver besejret 3-0 på overbevisende vis.
    Tyske medier har meddelt at Toni Kroos kan være tvivlsom til kampen mod Tyrkiet, hvilket ikke er noget at ryste på hånden af, da man har en flyvende Schweinsteiger på samme plads. Ser man på folkene i front har Gomez og Klose været flyvende for deres respektive klubber med henholdsvis 8 mål/8 kampe og 5 mål/7 kampe. Så der er gode chancer for mål fra tyskernes side.

Anderledes svingende har Tyrkiet været, der har 4 sejre, 2 uafgjorte og 2 nederlag. Heriblandt de seneste nok lidt skuffende resultater ude mod Østrig i en kedelig 0-0 affære og en kneben sejr over Kasakhstan på 2-1 på hjemmebane.
    Tyrkiet skulle efter sigende også være lidt presset hvad angår opstillingen til netop denn e kamp. Nævneværdige spillere, der mangler til denne kamp er:

Serdar Kesimal, (6 kampe) Centerforsvar
    Mehmet Topal (3 kampe)
    Herudover er de tvilsomme spillere til kampen:

Emre Belözoğlu (6 kampe), Midtbane
    Cağlar Birinci (1 kamp), Venstreback
    Mehmet Topal(3 kampe), Defensiv midtbane
    Selçuk Şahin (4 kampe), Midtbane

Derudover kan det nævnes, at den offensive stjerne, Sahin, som følge af sin skade har mistet sin plads i den tyrkiske landsholdstrup. Efter min mening svækker det tyrkiet yderligere.

Da Tyskland har været så suveræne i EM-kvalifikation kan der sås tvivl om hvorvidt engagementet er til at vinde mere. Jeg tror nu Tyskland vil gøre alt for at vinde denne kamp, da alt andet vil være usportsligt og unfair for Belgien, der konkurrerer hårdt med Tyrkiet om 2 pladsen i gruppen. Desuden har Löw været ude at udtale; at man 10 sejre i 10 kampe er et ønske for dem. Tyrkiet er derfor under pres inden opgøret, men efter min bedste overbevisning taber de dette opgør pga. skader og meget svingende præstationer.
    For mig virker Bet365’s odds på 2,10 som en ren foræring og jeg tvivler ikke på at dette vil falde de kommende dage.

• Svara
  • 02
    Original
    den 6 oktober 2011 15:55

2,31 nu

• Svara