FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tsonga - Fish

• 01
    wausa
    den 5 september 2011 13:20

Endnu en gang kommer jeg med et tip på us Open. igår ramte jeg odds 6 på isner i tiebreak i første sæt. Dette skete. Dog var jeg uheldig med Nadal 3-1 - det havde været fortjent at Nalbandian havde vundet et sæt. Også med pennetta2-1 var jeg uheldig. peng smed en 5-0 føring væk i tiebreak.

Her vinder Fish 3-0 i sæt. der er værdi i 6,5

Argumenter for
    1. Fish er i super god form. Han har bla slået Nadal og Federer
    2. Hjemmebane til fish, som har den største chance for sejr ved en grand slam ved netop dette us Open
    3. Han er for mig en bedre tennisspiller

Argumenter imod
    1. Tsonga er også i god form
    2. Fish er lidt bedre, men ikke med ret meget
    3. Tsongas tempo kan ryste Fish

Kort sagt, så er værdien på en stor sejr til Fish. Jeg har svært ved at se Tsonga skal være favorit mod En spiller i så god fysisk og spillemæssigt god form.

Held og lykke med jeres spil!
    wausa

• Svara
    • 02
      wausa
      den 5 september 2011 13:20

Sejren over Federer er en fejl fra min side. Huskede simpelthen forkert. Ændre ikke værdien

• Svara
    • 03
      tenniszonen.dk
      den 5 september 2011 14:28

Uheld og uheld... Nu er det jo ingen garanti, at kampene var endt 3-1 Nadal og 2-1 Pennetta, hvis de nævnte sæt var gået anderledes:)

• Svara
      • 04
        jank1
        den 5 september 2011 16:18

Der ligger en analyse, næsten fuldstændig magen til på en konkurrents side :-)

Er det meningen?

• Svara