FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tre træningskampe lørdag

• 01
    Stitch
    den 7 augusti 2010 11:49

Er i mangel på tid, så skriver lige en kort besked her i forum. Jeg har kig på tre træningskampe i dag - alle engelske mod spanske hold. Fælles for kampene er, at de engelske hold er længere fremme i deres forberedelser, spiller på hjemmebane inden næste weekends PL-start (hvorfor de vil gøre det godt) og de spanske hold ser ikke ud til at stille i stærkeste formation.

Wolverhampton - Athletic Bilbao
    Wolves har et spændende hold til den kommende sæson, og jeg tror, at de vil komme til at gøre en god figur. Er længere fremme i deres forberedelser end deres spanske modstander og spiller deres første hjemmekamp i denne sæson. Athletic Bilbao har udtaget en trup, hvor flere af de faste spillere mangler - heriblandt VM-spillerne Javi Martinez og Llorente. Wolverhampton -0,25 2,10 @ Bet365.

West Bromwich - Osasuna
    Osasunas anden kamp inden for mindre end 24 timer. Tabte 0-2 i går til Bolton, hvor de stillede med stærkeste formation og spillerne fik minimum 60 min. på banen. Det skal West Bromwich kunne udnytte, der, ligesom Wolves, er længere fremme i forberedelserne. WBA -0,25 2,20 @ Bet365.

West Ham - Dep. La Coruna
    Avram Grant kommer til at gøre det godt som manager for West Ham, der har set gode ud i opstarten. Har endnu ikke tabt, og må have gode chancer mod Deportivo, der lider under en del skader. Deportivo spillede i midtugen 0-0 hjemme mod Newcastle efter en jævnbyrdig kamp. Deportivo med et blandet hold til dagens kamp. West Ham -0,25 1,85 @ 188Bet/Bet365.

• Svara