FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tour de France: 21 etape

• 01
    Bosse30
    den 24 juli 2011 11:09

Vanen tro byder dagens etape formentlig på et spurtopgør. Her har jeg kigget lidt på et spil, hvor jeg synes Bet24 vurderer forkert.

Ben Swift - Daniel Oss: Oss @ 2,55 hos Bet24.

Oss har overrasket mig lidt på de sidste sprinteretaper, og jeg forstår ikke hvorfor han skal være SÅ stor underdog mod Swift, der ikke har formået at blande sig i toppen i sprinteropgørerne udover 15. etape hvor han blev nr. 6, Oss blev der nr. 4. Jeg synes det er væsentlig tættere på 50/50 end oddset antyder. Der er en masse usikkerhed og, hvem der er kommet bedre over alperne osv, men det er igen bare med til at gøre oddset mere uforståeligt.

• Svara
  • 02
    LAge
    den 24 juli 2011 14:39

Den største usikkerhed er vel, om Oss vil sprinte med. Dette håber jeg ligesom dig på, at han gør.

• Svara