FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tour Down Under

• 01
    WoodmanWoody
    den 19 januari 2012 00:06

3 Etape af dette års Tour Down Under, duellen går mellem Bennati og Rojas hvor jeg tror på Rojas.

Argumenter:

1: Rojas har ambitioner i klassementet hvilket gør han skal skrabe alle mulige bonus sekunder hjem ved nogle top placeringer da han kan komme til at få det svært på Willunga etapen.

2: Rojas har vist han er i form, han sad med i den foreste gruppe ved etapen igår og fik en 4plads ved optaks løbet Down Under. Ved den første etape var der et styrt kort før mål hvilket gjorde at mange ryttere blev fanget inc Rojas og derfor ikke havde mulighed for at spurte med om etapesejren. Bennati var en af de rytter der ikke blev fanget og fik dermed skrabet en 5 plads hjem hvilket jeg synes bookmaikerne vudere ham for højt. Det er set før at Bennati har givet helt op ved en spurt og er dumbet ind som en 30-50 plads hvilket en Rojas aldrig gør.

Konklusion: Alt i alt tror jeg mere på en Rojas i dette løb end en Bennati og har ham som smal favorit i H2H duel. Rojas har ikke vist noget ind til videre i Tour Down Under så nu må det ved at være på tide.

Held og lykke!

• Svara
  • 02
    JG7
    den 19 januari 2012 00:06

"Det er set før at Bennati har givet helt op veed en spurt og er dumbet ind om en 30-50 plads hvilket en Rojas aldrig gør."

Det tvivler jeg meget på. Bennati spurter altid med, og han spurter altid på et højt, stabilt niveau - der giver forbløffende få sejre. Meget lig Rojas.

• Svara
  • 03
    WoodmanWoody
    den 19 januari 2012 00:13

Det skete så sent som i optakt løbet Down Under Classic hvor han endte som nr 68 han har os flere gange i Tour De France skuffet stort.

Ingen tvivl han er en klasse sprinter når han er i topform og har vundet mange sejre i sær i Giro Di Italia men han er ikke nær så stabil som en Rojas er.

WW.

• Svara
  • 04
    JG7
    den 19 januari 2012 08:26

Nu har han ikke været med i Tour de France siden 2008, og han vandt hans eneste tre Giro d'Italia-sejre tilbage i 2008. Det er slet ikke på den baggrund, at jeg vurderer ham.

Med hensyn til kriteriet. Her gav han jo ikke op - han ville simpelthen ikke risikere noget. Løbet betyder intet, det er sæsonens første løb og der bliver kørt alt for stærkt. Det plejer at være en opskrift til styrt, så jeg tvivler på han overhovedet forsøgte her.

"I was worried about the criterium today, and I am happy that everything went well, now we think of the TDU, which begins Tuesday" skrev han på Twitter.

Det gør han jo selvsagt ikke i et løb, der betyder noget. I 2011 var han med fremme i alle løb, der havde en spurt: http://cqranking.com/men/asp/gen/rider_palm.asp?riderid=1216&year=2011&all=1¤t=0

Han er i min verden omtrent så stabil som Rojas. Dermed ikke sagt, at han er hurtigere.

• Svara