FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tottenham - Wolves

• 01
    Original
    den 14 januari 2012 16:37

Jeg vil gøre det kort. Jeg ser en Tottenham sejr i dag relativ stor. Hvorfor den skal være så velbetalt forstår jeg ikke.

Scott Parker er tilbage, og jeg tror ikke bookmakerne har fanget denne. Tottenham er et helt andet hold når de har ham på banen, det går endnu mere frem på banen end når Livermore er på banen, de spiller meget offensivt, også uden Parker, men det er en helt anden spiller, Parker gør det også skidegodt defensivt.

Tottenham kan med en sejr komme op på 48 point, United og Spurs ligger a point før dagens kampe, og selvom United er favoritter mod Bolton, så skal tre point på kontoen i dag. Jeg ser ingen grund til oddset skal være så flot.

• Svara
  • 02
    mbkle
    den 14 januari 2012 16:37

Kampen er allerede i gang og Wolves fører 1-0!

• Svara
  • 03
    Original
    den 14 januari 2012 16:45

Ikke da jeg smed spillet op:-)

• Svara
  • 04
    mbkle
    den 14 januari 2012 18:08

Nå ok :), kampstart stod bare til kl. 17.00 og den startede kl. 16.00, men det er vel det med chrome? :)

• Svara