FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tottenham - WBA

• 01
    ChelseaMads
    den 2 januari 2012 23:59

Samtlige af Tottenhams kampe i juleprogrammet er gået under 2,5 mål. Faktisk skal vi helt tilbage til 11. december for at finde Spurs' seneste kamp, der gik over 2,5.

I dagens (mandag) kampe var det tydeligt at se, at holdene er ved at være trætte efter det hårdt pakkede juleprogram. Det tror jeg i den grad også West Bromwich Albion er, og da jeg samtidig heller ikke tror, at Roy Hodgsons tropper går efter de tre point på White Hard Lane i morgen, tror jeg de vil stille sig forholdsvis langt tilbage på banen og håbe på at få et enkelt point med hjem.

Det er også værd at bemærke at Tottenhams stjernespiller Emmanuel Adebayor er rejst til African Cup of Nations og derfor ikke vil deltage i kampen, og da han er en utrolig vigtig brik i Tottenhams offensive spil, tror jeg ikke Redknapps drenge vil få det særligt let mod en - formentlig - solid defensiv fra WBA.

• Svara
  • 02
    gerre
    den 2 januari 2012 23:59

Adebayor til AFCN? Jeg troede egentlig han stadig var stoppet på landsholdet, men det er åbenbart ikke tilfældet længere.

Men så vidt jeg kan se så er Togo alligevel ikke kvalificeret?
    http://www.mtnfootball.com/africa/african-tournaments/african-cup-of-nations/group-standings/?Group_ID=72

• Svara
  • 03
    ChelseaMads
    den 3 januari 2012 12:39

Ja det er vidst gået lidt stærkt.. Dårlig og urutineret fejl af mig, det beklager jeg. Jeg mener nu ikke, at det vil ændre på udfaldet mht. under 2,5 mål.

• Svara