FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tottenham - Everton (0-1)

• 01
    Van Basten
    den 10 januari 2012 14:30

Jeg tror på den smalle Tottenham-sejr her.

Tottenham truer topholdene og vil jagte sejren på White Hart Lane, men Everton kommer formentlig med missionen om bare at få et uafgjort resultat, så jeg forventer, at Gareth Bale og co. kommer til at kæmpe hårdt for de tre point.

Ser man bort fra opgøret mod Cheltenham i FA Cuppen, så har Tottenham været invovleret i en række tætte kampe på det seneste. PL-klubberne har fået øjnene op for Tottenhams offensive kunnen, og derfor giver de dem ikke samme store frirum (på egen tredjedel) som tidligere. Selvom dette er tilfældet, plejer Tottenham dog at få tingene ordnet på White Hart Lane, hvor statistikken lyder 7-1-1.

Ligesom Tottenham har også Everton været involveret i en række tætte kampe på det seneste, og disse tæller indtil flere nederlag med præcis ét måls margin. Jeg forventer, at kampen her kommer til at minde om den, Everton udkæmpede på Emirates d. 10. december. Tottenham bliver toneangivende, men Everton-forsvaret står kompakt og minimerer antallet af chancer.

2 units på handicap X’et til odds 3,65 ved Betsafe.

• Svara
    • 02
      Oddser
      den 10 januari 2012 14:30

God analyse. Tror jeg følger denne her, men har altid haft "nøjer" over handicap x kampe af en eller anden grund.

• Svara
    • 03
      andymar
      den 10 januari 2012 20:04

Jeg tror også det er et godt tip, men vil lige afvente holdene, da der er mange skader på begge sider.

• Svara