FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Tottenham - Bolton

• 01
    WoodmanWoody
    den 2 december 2011 15:51

Har allerde lagt en analyse op på hvorfor jeg regner med en Tottenham sejr så kommer kun med argumentationer på hvorfor lige det skal være Vdf :)

Argumenter:

1) Rafael Van Der Vaart har ikke været med i eufa cup kampene og må derfor har restitueret fint ud. Han er holdets klart største profil, (I hvert fald i min bog) han er en klasse spiller og ægte generel på den offensive midtbane hvor han har sine offensive kvaliteter.

2) Han tager både straffe og fripark.

3) Han bliver stort set aldrig skiftet ud.

Jeg ligger lige lidt over de 50% får en VDF scoring og finder derfor udmærket værdi :)

Held og lykke til dem der følger!

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 2 december 2011 15:51

Har haft dette problem før, er rimelig sikker på jeg gav den 4 units og ikke 1?

Vil i hvert fald gerne be om at få det rettet :)

• Svara
      • 03
        Leandinho
        den 2 december 2011 16:04

Det positive først:

Jeg synes, der kommer rigtig meget positivt fra din side af, Woody. Jeg er ret sikker på, at du er ung i gårde og derfor har enormt potentiale i dig. Derfor ærgrer det mig sgu også at se noget, der skinner af, at du lige havde 5 minutter til at blande noget sammen, inden du gik på weekend.

* Eufa Cup - det har sgu heddet Europa League i et stykke tid.

* Han startede inde 28 kampe sidste sæson og blev taget ud i de 15 - denne sæson er tallet 10 starter og seks udskiftninger undervejs - i øvrigt var tendensen den samme i Real Madrid - han spiller sjældent mere end halvdelen af kampene fuld tid. Man skal sgu være sikker i sin sag, og ikke bare have på fornemmelsen, når argumenterne er så væsentlige, som de er.

Prisen er til gengæld fin med et snit på 1,78 - selve analysen synes jeg dog er set bedre fra din side af. God vind!

• Svara
    • 04
      christianbc
      den 2 december 2011 19:57

"RAFA'S AVAILABLE, BUT JERMAIN'S IN GOOD FORM AND SCORED A GREAT GOAL AT WEST BROM LAST WEEK. I'M VERY LUCKY, THEY ARE BOTH OUTSTANDING PLAYERS AND IT'S A TOUGH CALL BETWEEN THOSE TWO. TO BE HONEST, NEITHER DESERVES TO BE LEFT OUT."

Spiller ikke selv ved Unibet, men spil den et sted hvor der er pengene tilbage hvis han ikke starter. Ligner en 50/50 med henhold til starteren.

Bare lidt info jeg faldt over :)

Good luck.

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 3 december 2011 01:11

Mange tak for svaret Leandinho altid ret med noget positivt kritik man kan arbejde udfra!

Ja det hele gik lidt hurtigt den her gang da jeg havde lidt travlt og dermed kom jeg vel til at skrive Uefa Cup istedet for Europa League. Ud fra Vdf så har jeg selv set 3 af Tottenhams kampe hvor han ikke blev skiftet ud en eneste gang så udfra det og udfra hans kvaliteter kunne jeg slet ikke forestille mig at han faktisk blev skiftet så meget ud som han så åbenbart gør. Det er selvfølgelig slet ikke godt nok ikke at have sine facts iorden og det beklager jeg!

• Svara